امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته معلم در شبکه دنا

مشاهده ۶۷۴
۱۳۹۹/۰۲/۱۱- ۱۳:۱۳

مصاحبه و حضور معلمان نمونه، تهیه برنامه‌های ترکیبی و گفت‎وگو محور، سوژه‌های خبری جذاب درباره تلاش معلمان، پخش برنامه‌های تامینی شامل فیلم و سرود، اجرای مسابقه از مهم‎ترین برنامه‌های هفته معلم در شبکه استانی دنا است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویر احمد در نشست با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش این استان به مناسبت هفته معلم گفت: مقام ارزشمند معلم مربوط به تمام دوران اختصاص دارد بنابراین پیشرفت‌های جامعه مرهون خدمات معلمان است.
رئوف افزود: هم‎زمان با هفته معلم، برنامه‌های ویژه‌ای در بخش سیما، صدا، خبر و فضای مجازی شبکه دنا تولید و پخش می‌شود.
وی حضور معلمان نمونه، تهیه برنامه‌های ترکیبی و گفت‎وگو محور، سوژه‌های خبری جذاب درباره تلاش معلمان، پخش برنامه‌های تامینی شامل فیلم و سرود و اجرای مسابقه را از مهم‎ترین برنامه‌های هفته معلم در شبکه استانی دنا برشمرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمدگفت: برگزاری مسابقه از آثار شهید مرتضی مطهری، تهیه ویژه نامه، انتخاب برترین معلمان در شاخص فعالیت در فضای مجازی برای استمرار تدریس در روزهای تعطیل و مسابقه پیامکی، از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم است.
برنامه‌های هفته معلم از 12 تا 19 اردیبهشت، هم‎زمان با هفته بزرگداشت مقام معلم از 257 معلم نمونه و همچنین فرهنگیان برتر آموزشی، پرورشی، ورزشی و بر اساس روزشمار، به تناسب نامگذاری در برنامه‌های روزانه و شبانه، برای مخاطبان شبکه استانی دنا پخش می‌شود.


تصاویر

امتیاز شما