امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

آمادگی رسانه استانی برای تعامل بیشتر با آموزش‌وپرورش

مشاهده ۲۷۷
۱۳۹۹/۰۲/۱۷- ۱۰:۱۶

مدیرکل صدا‌وسیمای زنجان همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، در دیدار با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بر آمادگی رسانه استانی به‌منظور تعامل بیشتر با آموزش‌وپرورش استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز زنجان در این دیدار، ضمن تبریک هفته تکریم مقام معلم، با تاکید بر هم‌افزایی نهادهای فرهنگی تصریح کرد: اساسی‌ترین هدف در جامعه انسانی، تعلیم و تربیت است که این رسالت مهم و بنیادی با پشتکار و کوشش معلمان عزیز و بهره‌گیری از گستردگی و عمومیت رسانه ملی در مباحث مهم اجتماعی و اعتقادی امکان پذیر می‌شود. لطیفی افزود: شیوع یکباره و غافلگیرکننده ویروس کرونا و بدنبال آن تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، رسانه ملی را به یک آموزشگاه تبدیل کرد و همکاری تنگاتنگ نظام آموزش‌وپرورش کشور با صدا‌وسیما به اوج خود رسید.
وی ضمن اعلام آمادگی رسانه استانی به‌منظور تعامل بیشتر با آموزش‌وپرورش استان، به‌ویژه فرهنگ‌سازی بیش‌ازپیش برای ارتقای جایگاه والای معلم و نقش راهبردی تعلیم‌وتربیت در پیشرفت همه‌جانبه کشور افزود: امروز شاهد این این هستیم که جامعه هنوز به جایگاه متعالی و مقام ویژه معلم آنگونه که شایسته این قشر عزیز است، نرسیده و تلاش خواهیم کرد با مشارکت این نهاد فرهنگی در قالب سریال و فیلم به این موضوع مهم بپردازیم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هم با قدردانی از توجه ویژه رسانه استانی به موضوع مهم تعلیم و تربیت، رسالت فرهنگی و تربیتی سازمان صدا‌وسیما و آموزش‌وپرورش را وجه مشترک این دو نهاد دانست و افزود: هدف اصلی آموزش‌وپرورش ترویج آموزه‌های اسلامی، اعتلای علمی و دینی دانش‌آموزان و زمینه‌سازی فرهنگی برای سبک زندگی ایرانی-اسلامی است که با هم‌افزایی با صداوسیما، قطعا دستیابی به این هدف میسر خواهد شد.
رفیعی ارتباط تنگانگ میان صداوسیما و آموزش‌وپرورش استان را در سطح عالی توصیف کرده و افزود: با اهتمام ویژه رسانه استانی، تلاش می‌کنیم تا موضوع مهم تعلیم‌وتربیت و جایگاه والای معلم در جامعه منزلت شایسته خود را به دست آورد. وی در ادامه از توجه ویژه و حمایتی صداوسیمای استان به مجموعه آموزش‌وپرورش و پوشش و اطلاع‌رسانی رویدادهای این نهاد قدردانی کرد.

امتیاز شما