امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ترویج امر به معروف و نهی از منکر با نگاه رسانه ای

مشاهده ۸۰۴
۱۳۹۹/۰۲/۱۷- ۱۰:۳۸

در جلسه مشترک جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان با مدیرکل صداوسیمای این استان بر ترویج امر به معروف و نهی از منکر با نگاه رسانه‎ای تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، منتظر حجت مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان، در این جلسه موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: رسانه ملی به عنوان رسانه پیشرو در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از کارشناسان این موضوع در برنامه‎سازی‌ها همواره فعال بوده است.

وی بااعلام اینکه هدف صداوسیما، امر به معروف، الگوسازی و هدایت مردم بر اساس نیاز و مصلحت جامعه است ابراز امیدواری کرد: با تعامل هر بیشتر با ستاد امر به معروف استان بتوانیم برنامه‌های هدفمند و زود بازده، باهدف نهادینه کردن این واجب الهی داشته باشیم.

در ادامه این نشست مشترک جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزنده مدیرکل این رسانه استانی، نقش صداوسیما را در الگوسازی و هدایت جامعه مهم و ارزنده ارزیابی کرد و گفت: صداوسیما جایگاه ویژه‌ای بین مردم دارد و سیاست اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترویج امر به معروف و نهی از منکر از طریق نگاه رسانه‌ای است.

قزوه‌ای افزود: رسانه ملی می‎تواند با همراه کردن کارشناسان، صاحب‎نظران، برنامه‎سازان و عوامل تولید، نقشی تاثیرگذار در آموزش، فرهنگ‎سازی، گسترش معروف و جلوگیری از منکرات ایفا کند.

وی ترویج اقامه امر به معروف و نهی از منکر را با کارهای هنری بسیار اثرگذار دانست و تصریح کرد: باید در قالب هنر و نمایشنامه و استفاده از ظرفیت صداوسیما این امر مهم را ترویج داد.

 

امتیاز شما