امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی از رادیو فرهنگ برای برنامه ایران جغرافیای مهربانی

مشاهده ۸۷۷
۱۳۹۹/۰۲/۲۲- ۰۹:۵۶

مسئولان خیریه یاران و قرارگاه مرکزی مدافعین حرمین شریفین از همراهی رادیو فرهنگ برای اطلاع‌رسانی مشارکت تحسین‌برانگیز مردم که همواره در امور خیر پیش‌قدم هستند، قدردانی کردند.

به گززارش روابط عمومی رسانه ملی، با شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس تعطیل شدند. همچنین در این میان بسیاری از افراد کم درآمد و اقشار کارگر نیز دچار مشکلات شدید اقتصادی شدند که لازم بود در این زمینه وارد عمل شده و با جمع‌آوری کمک‌های مردمی‌، گوشه‌ای از مشکلات این عزیزان مرتفع شود. رادیو فرهنگ برنامه«ایران جغرافیای مهربانی» را برای حمایت از خیرین و‌ جهادگران رزمایش همدلی و کمک مومنانه و اطلاع رسانی به مردم، هرروز ساعت ۱۸:۳۰پخش می‌کند‌.
خیریه یاران و قرارگاه مرکزی مدافعین حرمین شریفین در تشویق عوامل برنامه«ایران جغرافیای مهربانی»، با ارسال لوح و تندیس از تلاش این گروه و همچنین از برنامه‌ریزی شبکه رادیویی فرهنگ برای حمایت از پویش‌های مردمی قدردانی کردند.
در پیام‌های ارسال شده، ضمن تشکر از همکاری رادیو فرهنگ در راه‌اندازی و تداوم پویش امید و همدلی، خاطرنشان شده است که جذب کمک‌های مردمی‌ با همدلی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از کرونا می‌تواند زمینه ساز شکست این ویروس و عادی شدن وضعیت برای مشاغل مختلف و کسب درآمد برای اقشار آسیب‌پذیر باشد.
گفتنی است رادیو فرهنگ‌ برنامه«ایران جغرافیای مهربانی» را با هدف کمک به آسیب‌دیدگان از شیوع بیماری کرونا، حمایت از گروه‌های کمک‌رسانی و اطلاع‌رسانی به اقشار مختلف از حمایت‌های صورت گرفته و اعلام نیازهای مردمی، از ابتدای سال جدید روی آنتن برده است.

امتیاز شما