امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه پرس تی وی اقدامات دولت و اوضاع شیوع کرونا را بررسی می‌کند

مشاهده ۹۱۵
۱۳۹۹/۰۲/۲۲- ۱۲:۵۶

برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی، شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران و اقدامات متنوع و جدید دولت و سازمان‌های مرتبط در این خصوص را به بحث و بررسی می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه ضمن اشاره به آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونا و بررسی بازتاب اقدامات انجام شده با هدف مبارزه با این ویروس در کشور، روند رشد یا کاهش آلودگی به ویروس در ایران و نتایج تلاش گروه‎های پژوهشی ایرانی برای دستیابی به واکسن کرونا را  واکاوی می‎کند.
این برنامه همچنین با نگاهی به تصمیمات جدید دولت در زمینه مبارزه با کرونا و نحوه اجرای آن‌ها به نقد و تبادل نظر درباره نظرات و توصیه‌های کارشناسان حوزه بهداشت و درمان، باهدف مقابله با ویروس کرونا می‌پردازد.
مروری بر واکنش‎ها و کمک‎های بین‎المللی به ایران و صادرات مواد مصرفی بهداشتی به سایر کشورها در دوران کرونا از دیگر محورهای بحث در این برنامه است.
«ایران امروز» به تهیه‎کنندگی ساتراپ شجاعی و اجرای لیلا فرامرزی ساعت یک بامداد چهارشنبه 24 اردیبهشت از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 6، 13 و 18 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 8 و 21 و جمعه ساعت 17 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما