امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش زنده مراسم لیالی قدر از شبکه استانی مرکز ایلام

مشاهده ۸۳۴
۱۳۹۹/۰۲/۲۳- ۱۲:۱۶

در آستانه لیالی قدر، شبکه استانی مرکز ایلام، با پخش زنده این مراسم، روزه‌داران و شب زنده‎داران ایلامی را همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با توجه به اهمیت حفظ سلامت هم استانی‎های عزیز در ایام شیوع بیماری کرونا، رسانه استانی ایلام ضمن تدارک برنامه‌های ویژه، با انعکاس و پوشش مناسب مراسم احیای شب‎های قدر از مصلی و مزار مطهر شهدای گمنام شهر ایلام، با مخاطبان خود همراه می‎شود.

معاونت سیمای مرکز ایلام
سیمای ایلام با پخش زنده مراسم شب‎های قدر از مصلی و مزار شهدای گمنام شهر ایلام شامل دعای جوشن کبیر، مراسم قرآن به سر گرفتن، مناجات و راز و نیاز به درگاه خداوند متعال، عزاداری به مناسبت شهادت مولای متقیان علی (ع) و همچنین پخش ویژه برنامه زنده «قافله» باحضور کارشناسان مذهبی و حضور میهمانان ویژه در استودیو سیمای مرکز ایلام، از ساعت 22:30 تا پایان این مراسم معنوی، حال وهوای شب‎های قدر را برای مخاطبان خود به ارمغان می‎آورد.
رادیو ایلام
ویژه برنامه «شمیم قدر» با بخش‎هایی همچون دعای جوشن کبیر، مداحی، گزارش مردمی و پخش عزاداری‌های مردم در مصلی و مزار شهدای گمنام ایلام، در لیالی قدر از ساعت 21:30 تا 1بامداد در رادیو ایلام تولید و پخش می‎شود.

معاونت خبر نیز با  تهیه و پخش گزارش‎های تولیدی از جمله اعلام مکان برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‎های بهداشتی، ارتباط زنده خبرنگاران از محل برگزاری مراسم و... همراه روزه‎داران عزیز می‎شود.

معاونت فضای مجازی هم با تهیه و تولید بنر، ویدئو کلیپ، عکس نوشته، پوستر و پخش زنده مراسم لیالی قدر، ویژه برنامه‌های این لیالی پرفضیلت را شبکه‌های اجتماعی منعکس می‎کند.

امتیاز شما