امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گسترش همکاری‎های رسانه‎ای با خبرگزاری فارس

مشاهده ۳۷۵
۱۳۹۹/۰۳/۲۱- ۱۶:۲۶

در دیدار با سردبیر اخبار خارجی خبرگزاری فارس، بر هم افزایی و گسترش همکاری بین بخشی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در دیداری که به منظور هم افزایی و گسترش همکاری‎های رسانه‎ای با خبرگزاری فارس در اداره کل امور بین‎الملل برگزار شد، دکتر فهیم دانش مشاور رئیس سازمان و مدیرکل
امور بین الملل با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای افزایش نفوذ نرم و قدرت نرم، به اهمیت کار بیشتر در زمینه دیپلماسی رسانه‎ای در کنار دیپلماسی عمومی و تحقق دیپلماسی رسمی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
او کار در این زمینه را اقدامی حائز اهمیت، برای افزایش نفوذ و نشان دادن اقتدار و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران دانست.
مدیرکل امور بین‎الملل با اشاره به اعتبار رسانه‎ای خبرگزاری فارس، دفاتر فعال بین‎المللی این خبرگزاری، حضور در فضای مجازی و چند زبانه بودن آن را ظرفیت خوبی برای هم افزایی و همکاری در زمینه همکاری رسانه‎ای و انعکاس گفتمان متعالی جمهوری اسلامی دانست.
در این دیدار، شیخ پور، سردبیر اخبار خارجی خبرگزاری فارس، ضمن استقبال از آمادگی امور بین‎الملل سازمان برای گسترش تعاملات، به ظرفیت رسانه ملی برای همکاری مشترک اشاره و همکاری خبرگزاری و دفاتر نمایندگی سازمان در خارج از کشور را برای این هم افزایی مهم ارزیابی کرد.

سردبیر اخبار خارجی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدامات مهم امور بین‎الملل در ماه‎های اخیر و انعکاس اخبار این فعالیت‎ها در رسانه‌ها، از جدیت مدیرکل امور بین‎الملل برای این هم افزایی و حضور فعال رسانه‎ای تشکر کرد.

مشاور رئیس سازمان و مدیرکل امور بین‎الملل، تولید، مبادله خبر و بازنشر آن در فضای مجازی را نکته­‎ای حائز اهمیت برای همکاری دانست و اعلام آمادگی کرد که در فضای مجازی می‎توان همکاری‌های بسیار گسترده‎ای انجام داد تا بتوان جریان‎سازی رسانه‎ای کرد. در این دیدار مقرر شد، در حوزه‌های جغرافیایی مورد علاقه و  موضوعات همکاری مشترک بررسی و راهکارهای اجرایی برای هم افزایی فیمابین هر چه سریعتر تعریف شود.

امتیاز شما