امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

شب فیروزه‎ای به استان کرمان می‎رود

مشاهده ۴۷۱
۱۳۹۹/۰۳/۲۴- ۱۲:۴۰

جنگ شبانه «شب فیروزه ای» از شنبه 24 خرداد، به استان کرمان سفر می‌کند و از مجموعه گنجعلی خان کرمان، روی آنتن شبکه پنج سیما می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«شب فیروزه‎ای» یک برنامه ترکیبی زنده از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود و در دومین سفر خود بعد از شهر تبریز به استان کرمان رفته است.
محمد جواد فدایی استاندار کرمان، «یدالله شادمانی» بازیگر سریال پدر پسری، مهدی قاسمی خواننده میهمانان امشب برنامه شب فیروزه‎ای هستند. بنابر این گزارش، این برنامه دارای بخش‎های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان، گزارش از مکان‌های دیدنی و گردشگری، معرفی ظرفیت‎های اقتصادی، میان برنامه، وله و .... است.
برنامه«شب‌ فیروزه‌ای» در واقع زیست‌بوم فرهنگی، تاریخی و تفریحی کشور را به نمایش می‎گذارد و به‌طور هم‎زمان نگاهی هم به ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری این استان‌ها دارد.
«شب فیروزه‌ای» شنبه تا سه‎شنبه این هفته (24 تا 27 خرداد ماه) هر شب از ساعت 21:30 با اجرای امیر جوشقانی از شبکه‌های پنج سیما و شبکه کرمان پخش می‌شود.
برنامه «شب فیروزه‎ای» به تهیه‎کنندگی مشترک علی اکبر ذاکری و علی حیدری کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استان‎ها روی آنتن می‎رود. این برنامه از سال 94 با سفر به استان‌های مختلف کشور روی آنتن شبکه پنج سیما می‎رود و خوشبختانه با اقبال خوب مردمی همراه شده است.

امتیاز شما