امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«پیام نجات بخش» امام جعفر صادق علیه السلام در رادیو نمایش

مشاهده ۴۵۰
۱۳۹۹/۰۳/۲۶- ۱۴:۳۷

روز چهارشنبه 28 خرداد ماه ، نمایش جدید تک قسمتی «پیام نجات بخش» ویژه شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، زهرا عبدالله زاده  تهیه کننده این نمایش رادیویی گفت: نمایش «پیام نجات بخش» به قلم شیوای‌هاجر کوشکی نوشته شده که روایت عشق و ایمان و  دغدغه ی امام جعفر صادق علیه السلام  برای جوانانی است که دچار گمراهی شده اند.

 وی درباره تهیه کنندگی این اثر رادیویی گفت: معمولا نمایش رادیویی خودش امکان فضا سازی را به تهیه کننده می دهد . استفاده از افکت های مناسب که فضای نخلستان و زمان وقوع نمایش را برای مخاطب، بهتر تصویرسازی کند . همچنین از جایی که موسیقی در نمایش رادیویی ، تداوم صحنه است، انتخاب موسیقی‌های مناسب نیز می تواند به جذابتر کردن آن بیفزاید و تمام تلاشم بر این است که این کار به درستی صورت گیرد.

درخلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: مفضل بن عمر ، وکیل و نماینده ی ویژه امام در کوفه ، بنا به توصیه امام تلاش می‌کند گروهی از جوانان گمراه شده را جذب کند. در این راه ، برخی از شیعیان از مفضل انتقاد می‌کنند اما او با حمایت امام جعفر صادق علیه السلام و دادن نقش اجتماعی به جوانان به هدایت آنها می‌پردازد، یکی از این جوانان اسماعیل است.

 «پیام نجات بخش» به نویسندگی‌هاجر کوشکی و با هنرمندی محمدرضا علی ، بهادر ابراهیمی،  شیوا رفیعیان و شمسی صادقی به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است .

 این نمایش با شرکت و کارگردانی رضا عمرانی، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری محمد رضا محتشمی و تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده ، 28 خرداد ، ساعت 13:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

امتیاز شما