امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

کاروان شعر و موسیقی تا شب دهم می‌رود

مشاهده ۵۰۳
۱۳۹۹/۰۳/۲۷- ۰۹:۴۶

برنامه «با کاروان شعر و موسیقی» چهارشنبه 28 خرداد، با  پخش اثر موسیقی «شب دهم» و پنجشنبه 29 خرداد، قطعه خاطره انگیز «بسته دام » را پخش و بررسی می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ برنامه «با کاروان شعر و موسیقی چهارشنبه رادیو فرهنگ، با پخش موسیقی «شب دهم » نحوه ساخت و چگونگی اجرای این اثر را بررسی می‌کند.

«شب دهم» به آهنگساری فردین خلعتبری و صدای «علیرضا قربانی» با شعری از زنده یاد «دکتر افشین یداللهی » تولید شده است و در برنامه «با کاروان شعر و موسیقی» ضمن پخش این قطعه، صحبت‎های علیرضا قربانی درباره اثر شب دهم و توضیح در برنامه درباره نحوه ساخت موسیقی اثر که از بن‎مایه‌های دستگاه نوا بهره گرفته شده است تقدیم شنوندگان می‌شود.

در برنامه «با کاروان شعر و موسیقی» پنجشنبه 29 خرداد نیز  قطعه «بسته دام» از آثار زنده یاد علینقی وزیری و شعر زنده یاد حسین گل گلاب پخش و بررسی می‎شود.

همچنین در این برنامه نیز بازخوانی‎هایی از این اثر با صدای «سالار عقیلی» و  «محمد صادق اسحاقی» نیز پخش و در ادامه توضیحاتی درباره این اثر خاطره انگیز در برنامه مطرح می‌شود.

برنامه «با کاروان شعر و موسیقی» به تهیه‎کنندگی یلدا احتشامی ساعت 12:10 از موج اف ام ردیف 106 مگاهرتز و موج ای ام ردیف 585 کیلوهرتز در رادیو فرهنگ روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما