امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تعامل با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اولویت شبکه استانی

مشاهده ۴۴۲
۱۳۹۹/۰۴/۱۰- ۲۰:۲۲

مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز سمنان در دیدار نماینده مردم گرمسار و آرادان و نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، بر آمادگی رسانه استانی برای همکاری و تعامل با نمایندگان مردم در مجلس تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا‌وسیمای سمنان در دیدار با اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان و دکتر عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از وظایف رسانه ملی، ایجاد ارتباط و تعامل بین مردم و نمایندگان آن‌هاست که این مهم در صدا‌وسیمای مرکز سمنان به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود. دکتر مصطفی توکلیان از آمادگی رسانه استانی برای پوشش خبری و فعالیت‌های منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: پیگیری مطالبات مردمی‌ با همفکری و همکاری نمایندگان مردم در دستور کار حوزه‌های برنامه ساز قرار گرفته‌است. وی همچنین همکاری و همفکری نمایندگان مردم با حوزه‌های برنامه‌ساز و اتاق فکر صدا‌وسیمای مرکز سمنان را خواستار شد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: صد‌اوسیما در مشکلات می‌تواند مرهم دل مردم باشد که این مهم دلگرمی مردم را در پی خواهد‌داشت. اردشیر مطهری پیگیری مشکلات استان به‌ویژه طرح‌های کلان از جمله بزرگراه حرم تا حرم و منطقه ویژه اقتصادی گرمسار را خواستار شد و گفت: در این حوزه صدا‌وسیمای مرکز سمنان می‌تواند مطالبه‌گر باشد تا روند اجرایی این طرح‌ها تسریع شود.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، هم خاطرنشان کرد: رسانه‌های غربی با تمام توان به مقابله با جمهوری اسلامی‌ می‌پردازند و دولت باید حمایت‌های جدی‌تری از رسانه ملی به‌ویژه در حوزه شبکه‌های برون مرزی داشته باشد. دکتر گلرو افزود: پیگیری مطالبات مردمی‌ به‌ویژه در بخش صنعت و انعکاس مشکلات آنها و همچنین شفاف‌سازی، باید در اولویت برنامه‌سازی در صدا‌سیما قرار گیرد.

 

 

امتیاز شما