امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

تشریح برنامه‌های سفر رییس جمهور در " گفتمان هفته " سمنان

مشاهده ۵۸
۱۴۰۳/۰۲/۰۳- ۰۷:۳۶

استاندار سمنان در ویژه برنامه زنده "گفتمان هفته" سیمای استان سمنان برنامه‌های سفر رییس جمهور را به این استان تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهندس سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با حضور در برنامه زنده " گفتمان هفته " سیمای این استان ضمن قدردانی از صداوسیمای استان و رسانه ملی بابت پوشش مطلوب دومین سفر استانی رییس جمهور محترم به استان سمنان ، اهم بازدیدها و برنامه‌های این سفر را تشریح کرد.

استاندار ضمن تشکر از استقبال خوب مردم استان در سفر دوم رئیس جمهور محترم به استان گفت: این سفر در واقع یک جشن ملی بعد از انتخابات پرشور مردم در اسفند سال گذشته و همچنین عملیات وعده صادق سپاه بوده است.

 وی افزود: در این سفر نسبت به سفر اول رئیس جمهور اعتبارات عمرانی سیصد درصد افزایش پیدا کرده است که نشان از نگاه ویژه رئیس جمهور محترم به استان سمنان می‌باشد.

 استاندار به احیای بیش از ۲۰۱ واحد راکد صنعتی و تولیدی استان اشاره کرد و افزود: من از صدا و سیمای استان به واسطه تبیین و پوشش این اخبار خوب و امیدبخش صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

 هاشمی‌به مصوبات خوب این سفر اشاره کرد و گفت: در این سفر تعداد ۱۴۵ مصوبه برای ۲۹ نهاد و وزارتخانه تصویب شد که آمار بسیار خوبی است. وی در خصوص اعتبارات تصویب شده این سفر گفت: در سفر دوم رییس‌جمهور محترم به استان ۹۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب شد که بیشترین میزان اعتبار مربوط به حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان است.

امتیاز شما