امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه با خبرنگاران در شبکه سحر

مشاهده ۲۲۷
۱۳۹۹/۰۴/۲۳- ۱۴:۲۳

پخش منتخب و مرور اخبار و وقایع اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در هفته گذشته که بر روی خروجی خبرگزاری صداوسیما و شبکه‌های برون‌مرزی قرار داشت، سوژه برنامه‌ای به نام «با خبرنگاران» در کانال آذری شبکه سحر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، در این برنامه 22 دقیقه ای 9 گزارش در ارتباط با ایران و جهان برای مخاطبان آذربایجانی پخش می‌شود.
اهم گزارش‎ها عبارتند از: عراق، واکنش‌ها به اهانت روزنامه عربستانی به مراجع اسلامی (شبکه العالم)، ترکیه، میانجیگری اتحادیه اروپا در خصوص منابع انرژی مدیترانه شرقی (پرس تی وی)، 2 گزارش با موضوع تفاهم@نامه همکاری‌های تجاری میان ایران و آذربایجان در اردبیل و عملیات وزارت اطلاعات کشور آذربایجان برای مبارزه با مفاسد اقتصادی (شبکه سحر) و پنج گزارش از خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران.
گزارش‎های خبرگزاری عبارتند از: تاثیر کرونا بر اقتصاد انگلیس (از لندن)، سفر سردار باقری به سوریه (از دمشق)، نمایشگاه «اکوتک» در تهران و معرفی و عرضه سه محصول دانش بنیان (از تهران)، تاثیر کرونا بر انتخابات آتی آمریکا (از نیویورک) و نابودی جنگل‌های مالزی و اندونزی برای مصرف روغن پالم (از کوالالامپور).
«با خبرنگاران» دوشنبه بیست‎وسوم تیر، ساعت 19:30 به وقت تهران با کارگردانی و تدوینگری یونس رستگارنیا و تهیه‎کنندگی جبار علایی، روی آنتن کانال آذری شبکه سحر می‎رود.

امتیاز شما