امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر تداوم همکاری با رسانه استانی باهدف تسریع توسعه شهری

مشاهده ۶۰۰
۱۳۹۹/۰۴/۲۵- ۱۵:۱۶

شهردار و رئیس شورای اسلامی‌ شهر زنجان با حضور در صداوسیمای استان با مدیرکل مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، لطیفی در این دیدار، همکاری‌های متقابل رسانه و مجموعه شهرداری را موجب پیشرفت و توسعه شهر و تسریع در پروژه‌های مربوط به خدمات شهری دانست.

وی با اشاره به اهمیت توسعه متوازن شهری افزود: یکی از مهمترین عوامل نهادینه شدن این امر، حضور و مشارکت جدی مردم در مسائل مختلف مرتبط با حوزه‌های شهری است که بدون فرهنگ‎سازی رسانه‎ای میسر نمی‎شود.

مدیرکل رسانه استانی زنجان اهمیت خدمت رسانی در حوزه خدمات شهری را یاد آور شد و افزود: انجام به‎موقع یک پروژه شهری، موجب رضایت عمومی، تعمیق اعتماد و تحکیم ارتباط بین حاکمیت و مردم می‎شود و بحمدالله مردم زنجان رضایت خوبی از عملکرد آقای یگانه در سمت شهردار در دوره‌های گذشته دارند که امید است این روند با سرعت و کیفیت بیشتر ادامه داشته باشد.

او با اشاره به تاثیرمطلوب انعکاس خدمات و عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری در برنامه‌های شبکه اشراق، بر آمادگی مرکز درخصوص گسترش تولیدات رسانه‎ای مشترک تاکید کرد و گفت: شبکه اشراق مخاطب خوب و قابل توجهی در استان دارد و بستر مناسبی برای ارتباط موثر و سازنده مجموعه شهرداری با شهروندان، تبیین حقوق شهروندی، تقویت فرهنگ شهرنشینی ایجاد کرده و بازوی توانمند مجموعه شهرداری‌ها است.

لطیفی همدلی و وحدت رویه بین مجموعه شورای اسلامی‌شهر و شهرداری را فرصت مغتنم و مضاعف برای خدمت دانست.

یگانه شهردار زنجان نیز با تشکر از توجه رسانه استانی به خدمات صورت گرفته، گفت: آموزش‎های پخش شده از صداوسیما موجب افزایش مشارکت‎های مردمی در سال‎های اخیر شده است.

شهردار زنجان توجه به خواست عمومی در خصوص توسعه شهر را از اولویت‎های این مجموعه در امسال اعلام کرد و افزود: ساز و کار لازم برای انجام خدمات شهری و تسریع پروژه‌های عمرانی در گرو برقراری ارتباط دوسویه و سازنده شهرداری با مردم است که در این خصوص رسانه‌ها و به‎ویژه صداوسیما نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

شهردار زنجان با تاکید بر تداوم برنامه‎سازی مشترک با رسانه استانی تصریح کرد: برنامه «خانه ما» که در سال‎های گذشته از شبکه اشراق پخش شد همانند پل ارتباطی بین شهروندان و مجموعه شهرداری زنجان عمل کرد و مصمم هستیم تا با مشارکت رسانه استانی، فصل جدید این برنامه را تولید و پخش کنیم.

وی شیوع کرونا ویروس و محدودیت برنامه‌های اجتماعی و لزوم رعایت فاصله مناسب باهدف قطع زنجیره انتقال این ویروس در محیط‎های شهری، پارک‎ها، اتوبوس‎های درون شهری و سایر موارد را مستلزم همکاری بیش از پیش صداوسیما با شهرداری دانست.

در ادامه این دیدار رئیس شورای اسلامی‌شهر و معاوان شهردار هم نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

امتیاز شما