امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
نماهنگ پرمخاطب بسیج صداوسیما؛
نماهنگ پرمخاطب بسیج صداوسیما؛

تولید نماهنگ «دست خط خدا» با رویکرد عفاف و حجاب

مشاهده ۶۰۹
۱۳۹۹/۰۴/۲۸- ۱۰:۴۱
تعداد بازدید:609

نماهنگ «دست خط خدا» به مضامین مهمی مثل کمک به خانواده، کار گروهی، زیبایی حجاب، رفتن به مسجد و مهم‎تر از همه انس با قرآن اشاره دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نماهنگ «دست خط خدا» به‌همت گروه نماهنگ اداره کل تولیدات بسیج صدوسیما، با هدف انس بیشتر کودکان با قرآن تولید شد. حضور دختران در شخصیت‎های داستانی تولیدات اخیر بسیج صداوسیما نوعی قالب‌شکنی بوده، البته این کار با هدف تولید کار باکیفیت و تاثیرگذار ویژه کودکان دختر تولید شده است.

نماهنگ «دست خط خدا» به تهیه‎کنندگی صادق روشن و کارگردانی محمدرضا ملا عباسی، سروده مهدی خدارحمی، آهنگسازی و تنظیم موسیقی مهدی زارع، اجرای گروه موسیقی دینگ و دنگ و با همکاری شبکه نهال تولید شد. همچنین تصویربرداری این کار در شهرهای قم و کاشان که فضای بصری اسلامی و ایرانی بسیاری دارد، انجام شد. تصاویر مربوط به مدرسه و خانه، در شهر قم ضبط شده است. برای انتخاب مسجد نیز بعد از بررسی‌های انجام شده، مسجد آقابزرگ در کاشان انتخاب شد، که جزء بناهای تاریخی است.
نماهنگ «دست خط خدا» در ۴ دقیقه به مضامین مهمّی مثل کمک به خانواده، کار گروهی، زیبایی حجاب، رفتن به مسجد و مهمتر از همه انس با قرآن اشاره کرده است.

نماهنگ دست خط خدا در ۴ دقیقه به مضامین مهمّی مثل کمک به خانواده، کار گروهی، زیبایی حجاب، رفتن به مسجد و مهمتر از همه انس با قرآن اشاره کرده است.
مدیر گروه نماهنگ اداره کل بسیج صداوسیما اعتقاد دارد که "دست خط خدا" را پدرها و مادرها می‌توانند با خیال راحت برای کودکان‌شان پخش کنند. ما سعی کردیم در تمام کار استانداردهای خانواده ایرانی اسلامی را رعایت کنیم.

امتیاز شما