امروز شنبه  ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
براساس گزارش اعلامی واحد (162) امور ارتباط با مخاطبان روابط عمومی
براساس گزارش اعلامی واحد (162) امور ارتباط با مخاطبان روابط عمومی

«مشاور» به جمع پرتماس‌های هفته پیوست

مشاهده ۱۶۳
۱۴۰۳/۰۲/۰۹- ۰۹:۵۵
تعداد بازدید:163

براساس گزارشی که واحد ۱۶۲ امور ارتباطات با مخاطبان اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان در اختیار هفته‌نامه صداوسیما قرار داده است، این هفته و در بازه زمانی 28 فروردین تا چهارم اردیبهشت 26 هزار و 624 پیام در سامانه (162) امور ارتباط با مخاطبان به ثبت رسیده است که شامل 15 هزار و 271 پیام صوتی، 5819 پیام تلفنی و 5534 پیامک می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، به‌ترتیب: شبکه‌های سه، دو، یک، آی‌فیلم و کودک دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که این تماس‌ها موضوعات و برنامه‌های مختلفی را شامل شده و طیف متنوعی از انتقاد، پیشنهاد و تشکر را در بر می‌گیرد. از میان برنامه‌های شبکه‌ سه سیما برنامه‌ «محفل» و سریال «هفت‌سر اژدها»، شبکه دو سیما برنامه‌ «پاورقی» و مجموعه تلویزیونی «مشاور»، شبکه یک سیما سریال‌ «نون‌. خ 5» و برنامه «جریان»، شبکه آی‌فیلم برای پخش سریال‌های جذاب و سرگرم‌کننده به‌ویژه سریال «پایتخت» و شبکه کودک برای برنامه‌ها و پویانمایی‌های جذاب، آموزنده و سرگرم‌کننده بیشترین سهم برنامه‌های تلویزیونی را در پیشنهاد‌ها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه 162 داشتند.

از میان تماس‌های ثبت‌شده، مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره مجموعه تلویزیونی «مشاور»، شامل تشکر از محتوای جذاب، آموزنده، کاربردی و آگاهی‌بخش و بازی خوب بازیگران، مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره سریال‌ «نون خ5»، شامل تشکر از محتوای جذاب، شاد، طنز و سرگرم‌کننده، نقش‌آفرینی هنرمندانه بازیگران و نمایش فرهنگ و آداب‌ورسوم اقوام کردزبان و مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه «جریان»، شامل تشکر از محتوای مفید و آگاهی‌بخش، حضور مهمانان شایسته و مطلع و اجرای مسلط مجری و درخواست تداوم و افزایش مدت زمان پخش برنامه بوده است.

مجموعه تلویزیونی «مشاور» که با اتمام پخش سریال «رستگاری»، در جدول پخش شبکه دو نشسته است، ‌ از داستان‌های خانوادگی با رویکرد ارائه راه‌حل برای زندگی بهتر خانوادگی می‌گوید و در پی گره‌گشایی از اختلافات آن‌هاست. مجموعه «مشاور» برای کسانی که به هر جهت درگیر اختلافات خانوادگی‌اند، آموزنده است. قهرمان اصلی داستان یک روحانی با بازی متفاوت فرهاد قائمیان است که با صبوری و آرامش مشکلات خانواده‌ها را حل می‌کند. تهیه‌کننده این مجموعه، سید محمدرضا حسینی و کارگردانش محمدصادق بکتاش است. فرهاد قائمیان، مهری آل‌آقا، ستاره‌سادات قطبی، نازنین‌هاشمی، کوثر حیدری و احمد یاوری بازیگران ثابت این مجموعه تلویزیونی 30 قسمتی‌اند که هر شب ساعت 21:30 مهمان مخاطبان شبکه دو سیماست و آن‌ها را با قصه‌ای تازه همراه می‌کند.

اخبار مرتبط:

«نوسان» و «جریان» در میان پرتماس‌های هفته

«محفل» و «زندگی پس از زندگی»، پرمخاطب‌های تعطیلات

«حسینیه معلی» پرمخاطب‌ترین برنامه هفته

31 هزار پیام به 162 رسید؛ فوتبالی‌ها در صدر

 

امتیاز شما