امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

فوتبالیست‌ها مهمان شبکه شما می‌شوند

مشاهده ۵۹۲
۱۳۹۹/۰۴/۲۸- ۱۰:۵۰

برنامه تلویزیونی «در جریان باش» در چهارمین هفته پخش، با موضوعات مختلف و میهمانانی همچون رضا نعلچگر، بهتاش فریبا و حسن اسدی روی آنتن شبکه شما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «در جریان باش» عنوان برنامه تلویزیونی جدید شبکه شماست که با محور صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق و با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، تولید و پخش می‌شود.
این برنامه که روزهای زوج و پنجشنبه‌ها ساعت 20 پخش می‌شود، در چهارمین هفته به سراغ موضوعاتی همچون سبک زندگی، کالای برقی ایرانی و رعایت استانداردهای لازم در مصرف انرژی، چشم و هم چشمی و تاثیر آن در مصرف انرژی بیشتر و مدیریت مصرف می‌رود.
میهمانان این هفته هم رضا نعلچگر بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران، بهتاش فریبا بازیکن مشهور فوتبال کشورمان و از ملی‌پوشان سابق و همچنین حسن اسدی بازیگر و کارگردان تئاتر هستند.
علاوه بر گفت‌وگو با میهمانان، آیتم‌هایی همچون گزارش مردمی، عملیات 121 پرسنل شرکت برق، استندآپ کمدی و نمایش هم در قالب این برنامه پخش می‌شود.
محمدرضا قلمبر و مهبد قناعت‌پیشه از مجریان باسابقه رادیو برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی به اجرای «در جریان باش» می‌پردازند؛ همچنین گزارش‌های مردمی‌ با حضور محسن حاجیلو از گزارشگران با سابقه تلویزیون تهیه می‌شود و مصطفی علمی فرد هم تهیه‌کنندگی برنامه را بر عهده دارد.

امتیاز شما