امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

آمادگی دستگاه‎های فرهنگی استان ایلام برای اجرای طرح ملی قرآنی 1454

مشاهده ۵۴۰
۱۳۹۹/۰۵/۰۴- ۱۱:۴۱

افزایش دانش و درک قرآنی جامعه و ترغیب مردم به قرائت و حفظ قرآن کریم از اولویت‌های اصلی رسانه استانی مرکز ایلام است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نشست طرح ملی قرآنی 1454، با محور قرآن، خانواده و آرامش و با تاکید بر همکاری  و تعامل دستگاه‎های فرهنگی استان، در صداوسیمای مرکز ایلام برگزار شد. مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام در این نشست گفت: افزایش دانش و درک قرآنی جامعه و ترغیب مردم به قرائت و حفظ قرآن کریم از اولویت‌های اصلی رسانه استانی مرکز ایلام است. او با اشاره به هدف اصلی طرح ملی قرآنی 1454 افزود: شعار این طرح، قرآن، خانواده و آرامش و هدف از اجرای آن استفاده از آموزه‌های قرآنی و آیات کاربردی و حیاتبخش کلام‎الله مجید و همچنین گسترش گفتمان قرآنی برای عموم مردم است.

بازوند با اشاره به اینکه طرح ملی قرآنی  1454تا پایان تابستان ادامه دارد گفت: در صورت همکاری و تعامل دستگاه‎های فرهنگی استان، رسانه استانی آماده تولید و پخش این برنامه تا پایان امسال است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: پخش برنامه طرح ملی قرآنی 1454، با آیتم‎های مختلفی همچون حضور خانواده‌ها و فعالان قرآنی استان، اجرای مسابقات قرآنی، اجرای نمایش قرآنی، پخش زیرنویس، مسابقه پیامکی و اهدای جوایز همراه است.

در پایان، شرکت‎کنندگان در این نشست از آمادگی دستگاه‎های فرهنگی استان برای تعامل و همکاری با صداوسیمای مرکز ایلام در اجرای طرح ملی قرآنی 1454 خبر دادند.

امتیاز شما