امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
شبکه سحر به مردم جمهوری آذربایجان عیدی می‎دهد؛
شبکه سحر به مردم جمهوری آذربایجان عیدی می‎دهد؛

صد و پنجاه دقیقه برنامه شاد در شامگاه عید قربان

مشاهده ۵۱۱
۱۳۹۹/۰۵/۰۷- ۱۵:۵۵
تعداد بازدید:511

مردم جمهوری آذربایجان با ویژه برنامه «عید قربان» (قربان بایرامی) ساعاتی مفرح و شاد را پای کانال آذری شبکه سحر می‌گذرانند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تهیه کنندگی این برنامه را رحمان مفاتحی بر عهده دارد و این برنامه در مدت زمان دو و نیم ساعت از استودیوی مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی روی آنتن کانال آذری شبکه سحر می‌رود.
شعرخوانی، پخش گزارش‎های مردمی از سطح شهر تبریز و دیگر شهرهای آذری نشین استان و گشتی در مکان‌های تفریحی، توریستی و زیارتی استان از بخش‎هایی است که در یک ساعت ابتدایی برنامه به آن‌ها پرداخته می‌شود. در این بخش اجرای آیتم‎های نمایشی جذاب هم تدارک دیده شده که بر شادی برنامه می افزاید.
مداحی، مناجات خوانی، اجرای موسیقی آذری و نواهای فولکلور محلی نیز در کنار بخش کارشناسی برنامه که ویژه بیان فضیلت، آداب و مناسک این عید بزرگ مسلمانان است، از دیگر آیتم‎های این برنامه 150 دقیقه ای است.
همچنین در فواصل آیتم‎های گوناگون و متنوع برنامه، وله‌هایی شامل قرائت دل نوشته‌ها و پیام های مخاطبان همراه با تصاویر زیبا از منا، عرفات، مکه و مدینه به نمایش گذاشته می‎شود.
پخش این برنامه از شامگاه پنجشنبه 9 مرداد از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز می‎شود و اجرای آن را محمد فرش باف و علی رضا طاهری به طور مشترک به عهده دارند.
تکرار «قربان بایرامی» ساعت 10:30 (به وقت تهران) صبح جمعه دهم مرداد، روی آنتن کانال آذری شبکه سحر می‎رود.

امتیاز شما