امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدا و سیمای مرکز ایلام پیشگام مقابله با کرونا

مشاهده ۳۴۵
۱۳۹۹/۰۵/۲۲- ۰۹:۲۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با حضور در صدا و سیما ی مرکز ایلام، از تلاش های مدیرکل و خبرنگاران مرکز در مقابله با کرونا قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در این نشست گفت: صدا و سیمای مرکز ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا، تمام تلاش خود را برای همراهی با کادر سلامت استان و آگاه سازی مردم در مقابله با این بیماری  به کار گرفته است. بازوند با اشاره به اقدامات صورت گرفته در معاونت های مختلف مرکز برای مقابله با این بیماری افزود: با تولید و پخش ویژه  برنامه‌های مختلف و با حضور مستمر پزشکان و کارشناسان علوم پزشکی استان، در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان شبکه استانی، گام های بلندی برداشته شده است. وی از ضرورت راه اندازی استودیو سلامت در مرکز ایلام خبر داد و گفت: در صورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، صدا و سیمای مرکز ایلام برای راه اندازی استودیو سلامت، به منظور تولید و پخش ویژه برنامه‌های حوزه بهداشت و درمان استان آمادگی کامل دارد.

کریمیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم در این نشست، با قدردانی از صدا و سیمای ایلام به خاطر فعالیت گسترده در زمینه اطلاع رسانی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: صدا و سیمای مرکز ایلام در ارتقای آگاهی عمومی و انعکاس فعالیت گسترده و فداکاری مدافعان سلامت در استان و همچنین ترغیب مردم به رعایت اصول بهداشتی عملکرد مناسب و شایسته ای داشته است.

امتیاز شما