امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در شبکه‌های استانی و سراسری رسانه ملی
در شبکه‌های استانی و سراسری رسانه ملی

پخش صد ساعت برنامه در طول یک ماه برای تبیین فعالیت‌ها و اقدامات دولت

مشاهده ۵۰۰
۱۳۹۹/۰۵/۲۷- ۱۲:۲۰
تعداد بازدید:500

شبکه‌های سراسری و استانی و یخش‌های خبری این شبکه‌ها درخرداد امسال بیش از 100ساعت به انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت اختصاص داده‌اند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، براساس اطلاعات گردآوری‌شده در اداره کل آمار و توسعه فنآوری اطلاعات معاونت پژوهش برنامه‌ریزی و نظارت، عملکرد معاونت‌های برنامه‌ساز رسانه ملی با موضوع «انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات اعضای هیئت دولت در برنامه‌های صداو سیما» در خرداد امسال به میزان 100ساعت رسیده است. از این میزان شبکه‌های سراسری رادیویی حدود 11ساعت، شبکه‌های سراسری تلویزیونی 17ساعت، شبکه تلویزیونی استانی 1:30، بخش‌های خبری رادیویی28:30 ساعت و  بخش‌های خبری تلویزیونی42 ساعت در این زمینه برنامه پخش کرده‌اند. بر اساس این گزارش از میان شبکه‌های رادیویی سراسری رادیو اقتصاد با حدود 4:11 ساعت، بیش از سایر شبکه‌ها به این اقدامات پرداخته است.

برنامه «مذاکرات مجلس شورای اسلامی» از رادیو فرهنگ نیز با اختصاص زمان 3:23 ساعت، سهم بیشتری نسبت به سایر برنامه‌ها به این موضوع اختصاص داده است.

همچنین از اعضای هیئت دولت، « محمد اسلامی (وزیر راه و شهرسازی)» بیش از سایر اعضا و به مدت 1:48 ساعت در این برنامه‌ها حضور داشته است.

از  شبکه‌های تلویزیونی سراسری «شبکۀ خبر» با 11:28 ساعت، در این زمینه پیشرو بوده و برنامة «جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا» این شبکه با اختصاص زمان 3:48 ساعت، بیشترین زمان را به این امر اختصاص داده است. همچنین رئیس جمهور بیش از سایر اعضای هیئت دولت و به  مدت 7:36 ساعت در برنامه‌ها حضور داشته است.

شبکۀ تلویزیونی «مرکز قزوین» با سی و یک دقیقه، طلایه درا شبکه‌های استانی در این زمینه بوده که در برنامة «ماموریت در ساحل نیسان» این شبکه محقق شده است. در  این برنامه وزیر نیرو بیش از سایر وزرا از فعالیت‌های دولت سخن گفته است.

 

 

 

 

 

امتیاز شما