امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه آموزش پای کار رفع اضطراب شب کنکور

مشاهده ۴۱۴
۱۳۹۹/۰۵/۲۷- ۱۳:۳۲

شبکه آموزش سیما در آستانه برگزاری کنکور سراسری، برنامه‌هایی را با رویکرد امیدآفرینی و کاهش استرس ناشی از برگزاری کنکور در شرایط کرونا، تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیمابا اعلام این خبر تاکید کرد: باتوجه به ابلاغیه معاونت سیما برای رفع نگرانی و دغدغه داوطلبان و خانواده آن‌ها در آستانه برگزاری کنکور در شرایط کرونا  این شبکه به عنوان تخصصی ترین شبکه آموزش سیما، برنامه‌هایی را با رویکرد امید آفرینی،آگاهی بخشی و ایجاد آرامش روی آنتن می‌برد.

وی با اشاره به افزایش برنامه مدرسه تلویزیونی ایران در روزهای باقی مانده تا کنکور  برنامه‌های این شبکه را تشریح کرد.

احمدی افزادی گفت: ویژه برنامه شب کنکور در پنج روز متوالی ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریور روزها  از ساعت ۱۴:۳۰  تا ۱۷ و شب ها از ساعت ۲۰:۲۰ تا ۲۱  به بررسی مهم ترین نکات و تحلیل سوالات کنکور ۹۹ می‌پردازد. این ویژه برنامه شامل صحبت های انگیزشی مشاوران و توصیه در خصوص جمع بندی و مرور نهایی درس ها با حضور اساتید برتر دروس عمومی و تخصصی و یادآوری‌های مهم توسعه‌های پزشکی درخصوص خواب تغذیه و کاهش استرس و اضطراب و مدیریت جلسه آزمون، اعلام شرایط و ضوابط آزمون سراسری، برای گروه‌های آزمایشی زبان خارجه، هنر، ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و انسانی است.

مدیر شبکه آموزش با اعلام اینکه برای اثرگذاری هرچه بهتر این آموزه‌ها، کارشناسان و سخنگویان سازمان سنجش آموزش کشور این مهم را در برنامه بر عهده گرفته اند گفت: برای اشتراک تجربیات از افراد رتبه برتر سال های قبل نیز دعوت می‌ شود تا در برنامه‌ها حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه، سوالات هر روز از سوی استادان تخصصی هر رشته تحلیل و پاسخ داده می‌شود، همچنین  در برنامه صبحگاهی و زنده «صبحی دیگر» از کارشناسان متخصص برای ایجاد انگیزه و افزایش امید و ایجاد آمادگی دانش آموزان در برگزاری هرچه بهتر کنکور دعوت می‌شود.

احمدی افزادی در پایان گفت: برنامه گزارش محور «دوربین هفت»، با حضور در بین مردم و دانش آموزان نظرات آن‌ها را در این زمینه دریافت می‌کند.

امتیاز شما