امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

«سفر سبز» به‌ سوی افغانستان

مشاهده ۳۶۸
۱۳۹۹/۰۶/۰۱- ۱۳:۳۹

پخش مجموعه تلویزیونی «سفر سبز» به نویسندگی حسین پاکدل و کارگردانی حسین لطیفی از دوشنبه سوم شهریور در آی‌فیلم۲ آغاز می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال «سفر سبز» محصول سال ۱۳۸۱ شبکه سه سیما، این بار برای افغانستانی‌ها و تاجیکستانی به نمایش گذاشته می‌ شود.
این مجموعه درباره زوجی مسیحی است که به ایران می‌ آیند و پسربچه‌ ای را به عنوان فرزند خوانده با خود به آلمان می‌ برند. آن‌ها در مسافرت‌ های مختلف به کشورهای گوناگون، سه پسربچه را به‌عنوان فرزند خوانده قبول می‌ کنند. یک پسر سیاه‌ پوست، یک پسر ایرانی و یک پسر دورگه. پس از مدتی که بچه‌ ها به سن جوانی می‌ رسند پدرخوانده آن‌ها فوت می‌کند و قبل از فوت حقیقت را به آن‌ها می‌ گوید. پسر ایرانی تصمیم می‌ گیرد به ایران برگردد و...
بازیگرانی چون امین تارخ، پارسا فیروزفر، محمدرضا شریفی‌نیا، مجید مظفری، گوهر خیراندیش و لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، جمیده خیرآبادی، حسن پورشیرازی و ... در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌ اند.
سریال«سفر سبز» قرار است هر روز ساعت ۱۷ به‌وقت تهران و کابل و ۱۷:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان، روی آنتن رود. بازپخش آن نیز در سه نوبت با فاصله شش ساعت پخش می‌شود.

امتیاز شما