امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

بزرگداشت هفته دولت در صداوسیمای گلستان

مشاهده ۴۸۵
۱۳۹۹/۰۶/۰۲- ۰۹:۱۵

صداوسیمای گلستان به مناسب گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ویژه برنامه های متعددی را در حوزه های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای گلستان با برنامه «گفتمان» با حضور استاندار، نمایندگان و مسئولان استانی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیز با حضور کارآفرینان نمونه، خانواده شهدا و جانبازان، هنرمندان برجسته و شاعران پخش می‌شود. برنامه «سیمای قانون» نیز  با حضور استاندار، نمایندگان و مسئولان استانی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیز با حضور کارآفرینان نمونه و... در هفته دولت به انعکاس خدمات دولت می‌پردازد.همچنین این دو ویژه  برنامه‌ عملکرد و  دستاوردها دولت را تبیین می‌کنند.
برنامه «صبح عالی»، «خانه محبت»، «اولکام»، «در استان»، «ورزش گلستان» و ... از دیگر برنامه‌های سیمای گلستان برای این هفته به شمار می آیند.
شبکه استانی صدای گلستان هم به منظور انعکاس این هفته  و خدمات دولت دو ویژه برنامه با نام  «روزنه» و «مردم و مسئولان» را تدارک دیده است.
 این دو ویژه برنامه که با حضور مدیران کل دستگاهای اجرایی و فرماندران استان روی انتن می‌رود، ضمن بررسی موضوعاتی چون اشتغال زنان و حمایت های دولت در این خصوص، اطلاع رسانی از برنامه‌های هفته دولت، ارتباط تلفنی با دیگر مسئولان، خدمات دولت به ملت، پرداختن به شخصیت شهیدان رجایی و باهنر، سخنان رهبر درباره دولت و تشریح عملکرد منافقان در نظام اسلامی‌ می‌پردازد.
رادیو ترکمنی برون مرزی نیز با ویژه برنامه «سایرایاراولکام» در 5 قسمت 60 دقیقه ای به صورت زنده از رادیو ترکمنی از طریق ارتباط تلفنی با مسئولان سیاسی استان، گزارش های مردمی و ... تقدیم شنوندگان می‌شود.
همچنین این رادیو، در برنامه‌های روزانه خود از جمله ویژه برنامه «در محضر آفتاب»، «گوهر جوانی» و «جهان سیاست» به طور ویژه به هفته دولت می‌ پردازد.
 معاونت خبر مرکز گلستان نیز با پوشش خبری طرح‌ های افتتاح شده ویژه هفته دولت در نقاط مختلف استان،  با 20 گزارش تولیدی و خبری، 17 گزارش رادیویی،  35 خبر مکتوب در صفحه خبرگزاری استانی، 11 گفت و گوی خبری با فرمانداران استان و 2 گفت و گوی ویژه خبری هر کدام به مدت 25 دقیقه در هفته دولت همراه مردم گلستان خواهد بود.
معاونت فضای مجازی گلستان نیز این هفته به بارگذاری برنامه‌های مختلفی اعم از کلیپ های صوتی و تصویری، طراحی موشن گرافی، پوستر و عکس نوشت،  پادکست و ... از واحدهای صدا، سیما و خبر می‌ پردازد.        

 

 

امتیاز شما