امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

صداوسیمای مرکز کرمان میزبان دولتمردان در هفته دولت

مشاهده ۷۰۳
۱۳۹۹/۰۶/۰۳- ۱۲:۴۵

صداوسیمای مرکز کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از مسئولان استانی برای تبیین عملکردشان در برنامه ها دعوت می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای کرمان با ویژه برنامه «گفت و گوی ویژه» که به مناسبت هفته دولت تولید شده است، با دعوت از مسئولان و دولتمردان به بیان خدمات نظام و عملکرد دولت می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی محمود علیپور در هفته دولت ساعت 22 از سیمای مرکز کرمان پخش می‌ شود.

«صبح بخیر کرمان» نیز  به تهیه کنندگی علیرضا ذوالفقاری به مدت 60 دقیقه از سوم تا ششم شهریور ساعت 7 با آیتم های متناسب با موضوع (پلاتو، کلیپ، دعوت از کارشناس) تقدیم مخاطبان می‌شود. این برنامه از گروه اجتماعی با رویکرد آگاهی و نشاط صبحگاهی در هفته دولت با دعوت از مسئولان و دولتمردان به بیان خدمات نظام و عملکرد دولت می‌ پردازد.

برنامه «زندگی زیباست» به تهیه کنندگی عطیه آستانی به مدت 60 دقیقه در چهارم شهریور ساعت 10 از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود. این برنامه ضمن گرامیداشت هفته دولت با دعوت از کارشناسان، میزبان مشاور بانوان و مدیرکل بانوان و خانواده استانداری می‌شود تا به نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی‌بپردازد.

برنامه رادیویی «کرمان سلام» از یکشنبه تا چهار شنبه به مدت 90 دقیقه از ساعت 6:30، از صدای مرکز کرمان پخش می‌شود. این برنامه با آیتم هایی چون گزارش و موسیقی، میزبان معاونان استاندار می‌شود و آنان در برنامه به تشریح عملکرد دولت می‌ پردازند.
«میکروفون صبح» نیز دیگر برنامه رادیویی کرمان است که در چهارم و پنجم شهریور از ساعت 8:40 تا 9تقدیم مخاطبان می‌ شود. در این برنامه با ارتباط با فرماندارهای معین استان و گزارش از شهرستان‌ها به تشریح اقدامات دولت خواهد پرداخت.
برنامه «مردم و مسئولین» نیز در روز پنجشنبه ساعت 8:40، با حضور استاندار در برنامه به انعکاس فعالیت های دولت در استان می‌پردازد.

 

امتیاز شما