امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به بازگرداندن تحریم ها به ایران «از زاویه دیگر»

مشاهده ۳۹۹
۱۳۹۹/۰۶/۰۳- ۱۴:۴۷

بازگرداندن تحریم ها به ایران با مخالفت سیزده کشور عضو شورای امنیت و با همراهی کشور دومنکین با درخواست آمریکا همراه شد و واشنگتن به سراغ موضوع راه اندازی مکانیسم ماشه رفت، از این رو برنامه امشب «از زایه دیگر» به تحلیل این موضوعات می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه 30 دقیقه ای محورهایی همچون تاکید ایران بر خواسته‌های قانونی خود، مخالفت بدون واهمه کشورهای کوچک با درخواست غیر قانونی آمریکا، ناکامی مجدد واشنگتن در برخورد با ایران این بار توسط شورای امنیت و دلایل اصرار آمریکا بر رویکرد یکجانبه گرایانه واکاوی می‌شود.
دکتر رضا حجت شمامی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی به صورت اسکایپی با استودیوی برنامه «از زاویه دیگر» ارتباط برقرار می‌کند و به تحلیل این موضوع که آیا تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، ترامپ می تواند تحریم های تسلیحاتی ایران را بازگرداند و از آن به عنوان برگ برنده ای برای خود استفاده کند، می‌پردازد.
«از زاویه دیگر» دوشنبه سوم شهریور ساعت 16:30 به وقت تهران با اجرای آنکیتسا بهجتی و تهیه کنندگی محسن جعفری روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر می رود.

امتیاز شما