امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس خدمات دولت از رسانه استانی زنجان

مشاهده ۳۲۲
۱۳۹۹/۰۶/۰۳- ۱۵:۳۶

هم زمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید، صداوسیمای مرکز زنجان در برنامه‌ های مختلف به انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت در مناطق مختلف استان می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای زنجان با پخش برنامه صبحگاهی «زنجانا سلام» ضمن دعوت ازمسئولان و فرمانداران، به تبیین عملکرد دولت در شهرستان‌ها می‌پردازد.

همچنین برنامه زنده «مطالبه» از دیگر برنامه‌های این شبکه استانی است که با حضور استاندار زنجان، عملکرد دولت بررسی و به سوالات بینندگان پاسخ داده می‌شود.

125دقیقه نماهنگ، 500م ورد زیر نویس و پخش فیلم سینمایی «دولت عشق» با موضوع شهید رجایی از دیگر برنامه‌های شبکه اشراق در هفته دولت است.

شبکه استانی صدا هم در برنامه «دستاورد» میزبان دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت و مدیران کل جهادکشاورزی، بنیاد مسکن، علوم پزشکی و راه و شهر سازی می‌شود.

معاونت صدا در برنامه صبح گاهی «سلام زنجان» با دعوت از فرمانداران و روسای نهادهای دولتی، علاوه بر بیان عملکرد در حوزه‌های خود، پاسخگوی سوالات شنوندگان نیز خواهد بود.

در برنامه رادیویی «گفت و گوی ویژه خبری» که در دو بخش زنده ویژه خبر 20 و بخش خبری 23 پخش می‌شود نیز معاونان استاندار حضور می یابند و با فرمانداران ارتباط زنده تلفنی برقرار می‌شود.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز زنجان علاوه بر 25 خبر مکتوب، 14مورد گزارش رادیو تلویزیونی ارسالی به سازمان، 57 خبر تولیدی، 22 برنامه تحلیلی خبری، 2 تفسیر و 52 دقیقه برنامه در سایت و کانال خبرگزاری صداوسیما، در 70 برنامه کوتاه خبری ویژه پوشش مراسم های مختلف به استقبال هفته دولت می رود.

معاونت فضای مجازی مرکز هم عملکرد دولتمردان را با انتشار روزانه گزارش عملکرد دستگاه‌های دولتی استان، بازنشر تولیدات حوزه‌های سیما و صدا، انتشار پوستر و عکس نوشت درباره طرح های بزرگ عمرانی استان، پوستر خدمات 42ساله نظام و تولید مستندهای کوتاه، تقدیم مخاطبان فضای مجازی می‌کند.

 

امتیاز شما