امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صداوسیمای گلستان

مشاهده ۶۵۲
۱۳۹۹/۰۶/۱۱- ۱۱:۳۵

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت مساوی از امکانات صداوسیمای گلستان استفاده می کنند و برنامه های انتخاباتی آنان از این رسانه استانی پخش می شود.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جلسه هم اندیشی برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی‌ با حضور چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان، بهمنی نژاد رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان و دکتر منتظر حجت مدیرکل رسانه استانی گلستان و رئیس ستاد تبلیغات استان و ملک حسینی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و دو نامزد دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در صداوسیمای گلستان برگزار شد.
منتظر حجت رئیس ستاد تبلیغات استان گلستان با اشاره به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زمان شیوع بیماری کرونا افزود: نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌ توانند به صورت مساوی از امکانات صداوسیمای گلستان استفاده کنند.
مدیرکل صداوسیمای گلستان اظهار داشت: نامزدهای دور دوم انتخابات می توانند برنامه ای به مدت ۳۰ دقیقه که شامل ۵ دقیقه تیزر که توسط ستاد انتخاباتی نامزدها تهیه می‌ شود و ۲۵ دقیقه برنامه گفت و گو با مردم که به همت صداوسیما تولید و پخش می‌شود، بهره مند شوند.
وی در پایان گفت: برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات از قبل ضبط و در زمان مقرر که بر اساس قرعه کشی تعیین شده روی آنتن می رود.
رئیس ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب گلستان 21 شهریور برگزار می‌ شود و شیوع کرونا سبب شد تا هم شیوه تبلیغ و هم شیوه برگزاری این انتخابات متفاوت تر از دیگر انتخابات باشد.
چراغعلی تأکید کرد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات قرار است به صورت مجازی و از صداوسیمای استان پخش شود و هیچگونه فعالیت انتخاباتی در سطح شهرها از جمله تجمعات انتخاباتی وجود نخواهد داشت.
وی افزود: به منظور برخورداری یکسان نامزدهای مرحله دوم انتخابات از امکانات تبلیغی و کنترل نحوه تبلیغات نامزدها در صداوسیما و فضای مجازی تبلیغاتی نامزدهای انتخابات از روز پنجشنبه 13 شهریور آغاز و تا 20 شهریور پایان می یابد.
همچنین بهمنی نژاد رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان ضمن یادآوری قوانین و مقررات و دستورالعمل برگزاری دوره دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دو نامزد خواست با رعایت قانون و مقررات به برگزاری سالم انتخابات کمک کنند.

امتیاز شما