امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

گشت اسپانیایی زبان‌ ها در «بازار» شگفت انگیز شیشه ایران

مشاهده ۴۶۹
۱۳۹۹/۰۶/۱۲- ۱۳:۰۷

برنامه «بازار» شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، این هفته به بررسی صنعت شیشه ایران و پیشرفت های اخیر در این زمینه اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «بازار» به بررسی صنعت شیشه کشورمان اختصاص دارد. پیشرفت های اخیر در این زمینه و همچنین بی نیازی به محصولات خارجی در این برنامه بررسی می‌شود. کریستینا لیوا، مجری برنامه برتای مخاطبان می‌گوید که شیشه از شن ساخته شده است، همان شن و ماسه ای که در ساحل یا کویر پیدا می‌شود. ابتدا باید آن را ذوب کرد و مراحل مختلف را انجام داد تا تبدیل به محصولات گوناگون و متنوع شیشه ای شود. در این برنامه همچنین بازار صنعت خیره کننده و پیچیده شیشه، نحوه عملکرد بازار شیشه و موقعیت ایران در صنعت جهانی شیشه واکاوی خواهد شد.
یکی از صنایعی که در سال های اخیر رشد قابل توجهی را در آن شاهد هستیم صنعت شیشه کشورمان است. این صنعت توانسته با اتکا به توانمندی داخلی، تقاضای داخلی را پوشش دهد و در کنار آن درآمد صادراتی نیز برای کشور به ارمغان آورد؛ به طوری که در یک دهه گذشته صنعت شیشه‌ سازی ایران به ایستگاه خودکفایی رسیده است.
تهیه کننده این برنامه مجتبی مقامی است که در شبکه پرس تی وی تولید می‌ شود و برای پخش در شبکه هیسپان تی وی، کریستینا لیوا اجرای آن را بر عهده دارد.
«بازار» پنجشنبه‌ها ساعت 5:30 بامداد به وقت تهران روی آنتن هیسپان تی وی می‎ رود و در همان روز ساعات 10:30، 14و 19:30 و در روز جمعه ساعت 13:30و 17:30 بازپخش می ‎شود.

امتیاز شما