امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

سینمایی«مثل یک عاشق» در بوته نقد آی‌ فیلم

مشاهده ۱۰۹۳
۱۳۹۹/۰۶/۱۹- ۱۳:۲۸

برنامه «سینما آی‌ فیلم» این هفته، فیلم «مثل یک عاشق» به کارگردانی بهرام گوهری را نقد می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه هفتگی «سینما آی‌ فیلم» با اجرای حسام فروتن، این بار به نقد و بررسی فیلم سینمایی «مثل یک عاشق» با حضور عوامل آن، اختصاص یافته است. تولید فیلم «مثل یک عاشق» در سال ۹۵ آغاز شد و به عنوان اولین تجربه کارگردانی بهرام گوهری مقابل دوربین رفت.
این فیلم سینمایی با بازی رویا نونهالی، لیلا زارع و امین زندگانی، بعد از حدود چهار سال، از چهارشنبه ۱۵ مرداد در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شد.
بهرام گوهری، عکاس حرفه‌ ای در عرصه سینما و عکاس هنری، در تجربه‌ ای متفاوت «مثل یک عاشق» را مقابل دوربین برد و روایتگر داستانی عاشقانه شد: زنی تصمیم می‌گیرد با عبور از فراز و نشیب‌ های زندگی ازدواج کند و اتفاق تازه‌ ای را در زندگی‌ اش رقم بزند.
برنامه«سینما آی‌ فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان می‌ پردازد و هر هفته مخاطبانش را در جریان رویدادهای مهم سینمایی، فروش هفتگی فیلم‌ ها، سکانس‌‌ های ماندگار، پشت صحنه، نقد فیلم‌ های روی پرده و... قرار می‌ دهد.
این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی عطا جاوید، پنجشنبه‌ ها ساعت ۰۰:۳۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌ شود و تکرار آن ساعت ۰۸:۳۰ روز پنجشنبه روی آنتن می رود.

امتیاز شما