امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاه پرس تی وی به تقلب در انتخابات و تاثیر آن بر امنیت ملی آمریکا

مشاهده ۵۴۴
۱۳۹۹/۰۶/۲۲- ۱۳:۱۸

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی تقلب در رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 و نحوه تاثیر آن بر امنیت ملی آمریکا می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با اشاره به بالا گرفتن ترس از تقلب در انتخابات آمریکا و تهمت های متقابل فعالان سیاسی هر دو طیف سیاسی شرکت کننده در این رویداد، افزایش مبارزات ترامپ علیه دموکرات ها از طرق مختلف از جمله برجسته سازی رسوایی آرایشگاه‌ های نانسی پلوسی و نقد و بررسی  ایجاد اختلاف و نفرت در جامعه روی آنتن می رود.
«ما مردم» همچنین با مروری بر انشقاق و دو دستگی شدید در سیاست های ایالات متحده در سال انتخابات، ناآرامی‌های داخلی و شورش در خیابان‌ ها به عنوان مقدمه ای برای شکل گیری یک جنگ داخلی در ایالات متحده به واکاوی سناریوهای احتمالی هر یک از نامزدها برای انکار نتیجه انتخابات در صورت بازنده شدن می‌پردازد.
در ادامه این برنامه ضمن گفت و گو درخصوص تعامل ترامپ با رسانه‌ ها و تأثیر آن در رقابت های ریاست جمهوری و اطلاق عنوان «بازنده» به جانبازان جنگ از سوی وی، مسائلی همچون عملکرد کمپین انتخاباتی بایدن و تاکتیک های وی برای تضعیف ریاست جمهوری ترامپ و سوء استفاده دموکرات ها از مبارزات علیه تبعیض نژادی برای چرخاندن رقابت های ریاست جمهوری به نفع خود، به نقد و تبادل نظر گذاشته می‌شود. برنامه«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 22 شهریور، ساعت 21 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 8 و 19 و سه شنبه ساعت 4 روی آنتن می رود.

امتیاز شما