امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش یکی از آثار ژانر وحشت در رادیو نمایش

مشاهده ۷۷۱
۱۳۹۹/۰۷/۰۸- ۱۲:۴۷

نمایش رادیویی «آن مرد» که برداشت آزادی از رمان «آن» اثر استیون کینگ است، جمعه از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آشا محرابی، کارگردان نمایش رادیویی «آن مرد» گفت: آن چه که در روند تولید این نمایش رادیویی بسیار موثر بود، حضور مجید حمزه به عنوان یکی از هنرمندان حرفه ای و پیشکسوت رادیویی در نقش اصلی نمایش است. وی برای آن که بتواند در حین بازی، تاثیر بیشتری بر صدا و سایر بازیگران داشته باشد، با طراحی نقش دلقک بر روی یک ماسک و زدن آن بر صورتش  به ایفای نقش پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: نمایش «آن مرد» که مجید حمزه  به عنوان بازیگر نقش اصلی یا همان دلقک در آن حضور دارد، برداشت آزادی از رمان «آن» اثر استیون کینگ است که به همت مریم تاجیک به صورت نمایش رادیویی نوشته و تنظیم شده است. داستان این رمان که در نمایش رادیویی تغییر کرده است، درباره پسربچه ای است که به دنبال قایقش که در جوی آبی افتاده، به فاضلابی می رسد و در آنجا دلقکی او را به مجرای فاضلاب می‌ کشاند.

این کارگردان رادیویی در پایان گفت: نمایش «آن مرد» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، در هفته‌ های آینده از مجموعه «پشت سایه شب»  پخش می‌ شود. مونا صفی، سیما خوش چشم، مجید حمزه، سعیده فرضی، اکبر ملایی، احمد گنجی، رویا فلاحی و مهرخ افضلی نیز از بازیگران آن هستند.

علاقه مندان به نمایش های ژانر وحشت می توانند مجموعه رادیویی «پشت سایه شب » را جمعه‌ ها ساعت 23:15 دقیقه از رادیو نمایش دنبال کنند.

 

 

امتیاز شما