امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

سوگواران حسینی، در اربعین همراه با صداوسیمای سمنان

مشاهده ۳۴۸
۱۳۹۹/۰۷/۱۴- ۱۴:۰۰

صدا‌وسیمای مرکز سمنان در اربعین حسینی، با تدارک ویژه برنامه‌ هایی با مردم عزادار استان همراه می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای مرکز سمنان ویژه برنامه زنده «دل های جامانده» را به تهیه کنندگی سمیه مطیعی و جواد فردمنش، 16 و 17 مهر از ساعت 18:30 تا 20 پخش می‌کند. کارشناسی با موضوع اهمیت اربعین و بیان دعاها و احادیث وارده برای این روز،  معرفی کتاب، شعر خوانی شعرای آیینی، ارتباط زنده با مراکز استان‌ ها، تبیین زیارت اربعین و ... از آیتم های این برنامه به شمار می آیند.
ویژه برنامه رادیویی «حدیث فراق» نیز روز اربعین از ساعت 8:45 تا 11، با بخش های مختلف، همراه با سایر مراکز استان‌ ها، زیارت اربعین را از حرم حضرت معصومه (س) پخش می‌کند.

همچنین دو قسمت نمایش رادیویی با عنوان «یک لحظه غفلت» به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی باقر آبادی، دو قسمت سخنرانی مذهبی با عنوان «بر بال سخن»، برنامه «شب های نقره ای» از ساعت 21:30 روزهای 16 و 17 مهر، به مناسبت اربعین حسینی از صدای مرکز سمنان تقدیم سوگواران می‌شود.

سیمای مرکز سمنان هم در آستانه اربعین با اعزام گروهی در قالب «موکب رسانه ای فجر» و استقرار در یکی از صحن‌ های حرم رضوی از 16 مهر تا روز شهادت امام رضا (ع)، هر روز در بخش هایی به تهیه کنندگی عباس بشیری و اجرای حمید قرائیان، عشق و دلدادگی و ارادت عزاداران را علاوه بر سیمای مرکز سمنان از طریق شبکه شما و شبکه‌ های استانی و سراسری به نمایش می‌گذارد.
ویژه برنامه تلویزیونی «در سوگ خورشید» هم به تهیه کنندگی کورش جلالی، 16 و 17 مهر از ساعت 21 تا 22 به مناسبت اربعین حسینی، به صورت زنده روی آنتن می رود.

پخش سه قسمت فیلم سینمایی، سه قسمت مستند گزارشی، سه قسمت سخنرانی مذهبی و زیرنویس هم از دیگر برنامه‌ های سیمای مرکز سمنان به این مناسبت است.

 

امتیاز شما