امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تحقق رویای مخاطبان سپهر در «امروز بامن »

مشاهده ۴۸۵
۱۳۹۹/۰۷/۲۱- ۱۲:۱۱

شبکه تلویزیونی سپهر رسانه‌ معاونت فضای مجازی با تولید برنامه ای جذاب به استقبال استعدادها و مهارت های ایران اسلامی و هنرخیز می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علاقه مندان به حوزه اجرای تلویزیونی می توانند با توانمندی و هنر خود در این برنامه به ایفای نقش بپردازند.
به گفته مهدی امامی تهیه کننده این برنامه، قرار است برنامه «امروز با من » در نود قسمت و با اجرای ۹۰ نفر از شرکت کنندگان به نمایش گذاشته شود.
وی افزود: این اجرا از دو بخش تشکیل شده است، بخشی مربوط به توانایی فرد در بداهه گویی و بخشی دیگر مربوط به معرفی برنامه‌ های روز صداوسیما، برنامه‌ های تلویزیون تعاملی، vod ها و فضای مجازی است.
امامی‌ با بیان این مطلب گفت: علاقه مندانی که در پی فراخوان و پخش تیزر از شبکه سپهر، اینستاگرام و پیام رسان  سروش از مهارت ها و هنر خود ویدئو ارسال کرده اند به برنامه دعوت شده و تاکنون تعداد بیست نفر از آن‌ها به اجرای نقش و مهارت خود پرداخته اند و پخش آن از این شبکه با اقبال گسترده مخاطبان مواجه شده است.
برنامه «امروز بامن » هر هفته از شنبه تا چهار شنبه در ساعت های ۱۵ ، ۱۸ و ۲۱ به فراخور مناسبت ها و ایام از شبکه پخش می‌ شود و دوستداران این برنامه همچنان می توانند از طریق سایت شبکه سپهر seper.irib.ir ثبت نام و در این اجرا شرکت کنند.

امتیاز شما