امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

رونق جهش تولید حاصل تعامل نیروی انتظامی و صداوسیمای گلستان

مشاهده ۳۰۰
۱۳۹۹/۰۷/۲۳- ۱۱:۲۴

مدیرکل صداوسیمای گلستان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان از آمادگی این رسانه استانی برای ساخت برنامه‌ های مشترک و استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب نظران حوزه انتظامی به منظور پیشگیری از وقوع جرم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سرهنگ فاضل دادگر فرمانده نیروی انتظامی استان با حضور در صداوسیمای گلستان با دکتر منتظر حجت مدیر کل صداوسیمای مرکز گلستان در خصوص تعامل و همکاری هر چه بیشتر پلیس و رسانه استانی دیدار و گفت و گو کرد. 

دکتر منتظر حجت در این دیدار با اشاره به وجود معضلات اجتماعی موجود در جامعه گفت: وجود این معضلات که خود زمینه ساز بسیاری جرائم هستند کار پلیس را سخت‌ و زحمات آن‌ ها را مضاعف‌ کرده است و بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه تنها در اثر زحمات مخلصانه نیروهای انتظامی واقعیت پیدا می‌ کند.

وی با بیان اینکه تعامل نیروی انتظامی‌ با رسانه استانی در فرهنگ پذیری، نظم، ترافیک و جلوگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر بوده است، تصریح کرد: در هفته نیروی انتظامی، رسانه استانی با تمام ظرفیت آماده انعکاس خدمات و فعالیت های نیروی انتظامی است.

مدیرکل رسانه استانی گلستان در پایان سخنانش اظهار داشت: ما آمادگی ساخت برنامه‌ های مشترک در طول سال و همچنین استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب نظران حوزه انتظامی‌برای پیشگیری از وقوع جرم را داریم و از سوژه‌ های خوب برای تولید برنامه‌ های پلیسی باهدف ارائه به مخاطبان استقبال می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این نشست ضمن تشکر از زحمات و تعامل خوب مدیرکل صداوسیمای گلستان با نیروی انتظامی استان گفت: به نمایندگی از همه همکارانم در نیروی انتظامی استان از رسانه ملی  و استانی برای تبیین دستاوردها و کارهایی که در کشور و استان انجام می‌ شود قدردانی می‌ کنم.

سرهنگ فاضل دادگر ایجاد و حفظ امنیت روانی و در تعریفی دیگر احساس امنیت را جزء وظایف و رسالت‌های مشترک رسانه ملی و نیروی انتظامی عنوان داشت و گفت: ایجاد امنیت قطعا در کنار امنیت روانی در جامعه محقق خواهد شد و در این زمینه صداوسیما به عنوان رسانه‌ ای که مردم همچنان به آن اعتماد داشته و اخبار معتبر را از این رسانه دریافت می‌ کنند، نقش بسزایی دارد و یکی از مؤلفه‌ های مهم و تأثیرگذار در تحقق رونق تولید، وجود امنیت است.

وی به همکاری خوب سازمان‌ ها و مردم با نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: رسانه‌ ها از رسالت و جایگاه عظیمی در جامعه برخوردار بوده اند و در بحث کاهش معضلات اجتماعی بسیار موثر هستند.

 

 

امتیاز شما