امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو نمایشی‌ ها با دستی پر به استقبال آبان آمدند

مشاهده ۱۳۵۰
۱۳۹۹/۰۸/۰۳- ۱۱:۳۸

شبکه رادیویی نمایش، نمایش ها و برنامه‌ های جدیدی، برای ماه آبان تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال های جدید رادیویی«خانه خورشید»، «مسیر حق» و«امین کاروان» به سفارش شبکه‌ های رادیویی سلامت، نمایش و ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شد. همچنین برنامه نمایشی«ماجرای کروناتیک»، برنامه «نشان سلیمانی» و برنامه«یادنامک» نیز از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

سریال رادیویی 14 قسمتی«خانه خورشید» به نویسندگی مجید حیدری و کارگردانی مهرداد عشقیان، با درون مایه ای اجتماعی و اخلاقی ساعت 21:15 از شبکه رادیویی سلامت و ساعت 6:15 دقیقه از رادیو نمایش به سمع مخاطبان می رسد.

سریال رادیویی پنج قسمتی«مسیر حق» به نویسندگی اکبر خردچشم و کارگردانی نازنین مهیمنی، اشاره ای به زندگی شهید حسین فهمیده و جوان بازیگری دارد که به دلیل شباهت چهره اش به این شهید، برای بازی در نقش شهید حسین فهمیده انتخاب می‌ شود، اما در این بین اتفاقاتی می افتد که شنیدنی است. سریال رادیویی«مسیر حق» از امشب ساعت 22 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

سریال رادیویی«امین کاروان» نیز به نویسندگی اکبر خردچشم و کارگردانی امیر زنده دلان، نیز درباره تحقیق دو مرد یهودی درباره رسالت پیامبر(ص) است که از امشب ساعت 22:30 از رادیو ایران و ساعت 23:45 از رادیو نمایش شنیده می‌ شود.

برنامه«یادنامک» نیز به تهیه کنندگی ژاله محمدعلی و خوانش اکبر ملایی، از این هفته هر روز ساعت 15 به روی آنتن رادیو نمایش می رود. این برنامه بر اساس کتاب «یادنامک» که شامل آثار منتخب اولین کنگره ملی خاطره‌ نویسی دفاع مقدس است، تهیه می‌شود.

همچنین برنامه رادیویی-نمایشی«ماجراهای کروناتیک» به کارگردانی بهرام سروری نژاد، با موضوع کرونا، هر روز ساعت 8:30 از رادیو نمایش شنوندگان را همراهی می‌کند.

گفتنی است ویژه برنامه«نشان سلیمانی» که به جشنواره نشان سلیمانی با موضوع رشادت ها و دلاوری‌ های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی می‌پردازد، هر روز ساعت 10:30 به سمع شنوندگان رادیو نمایش می رسد.

 

 

امتیاز شما