امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

چاپ پنجم کتاب«اصول کاربردی خبرنگاری» در انتشارات سروش

مشاهده ۲۹۰
۱۳۹۹/۰۸/۱۰- ۱۲:۴۱

انتشارات سروش چاپ پنجم کتاب«اصول کاربردی خبرنگاری» تألیف حجت‌الله عباسی را منتشر و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کتاب«اصول کاربردی خبرنگاری» از نخستین کتاب‌ هایی است که با موضوع خبر و خبررسانی در رادیو و تلویزیون به زبان فارسی تألیف شده‌ است. مباحث این کتاب همه از دل تجربه و کار عملی برآمده‌ و همۀ اجزای آن از شناخت و نگارش خبر، اصول کاربردی خبرنگاری، اصول کاربردی خبررسانی و پخش خبر، مهندسی خبر و تعیین موضوع، تا مفاهیم و اصطلاحاتی که بیشتر در خبر رادیو و تلویزیون مرسوم است، هدف واحدی را تعقیب می‌ کنند. کتاب به شکل درسنامه‌ای برای دانشجویان رشتۀ علوم ارتباطات تدوین شده است و درعین‌ حال برای تمام کسانی که در تهیه ،تدوین و انتشار خبر در رادیو و تلویزیون فعالیت می‌کنند، مفید است.

چاپ پنجم این اثر در 212 صفحۀ وزیری، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 32000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه مندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

مخاطبان برای تهیه این کتاب می‌ توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند.همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ،واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

 

تصاویر

امتیاز شما