امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

انتشارات سروش رمان«صنم» را منتشر کرد

مشاهده ۶۲۸
۱۳۹۹/۰۸/۱۱- ۱۰:۵۱

انتشارات سروش چاپ نخست رمان«صنم» نوشتۀ ملیحه ذوالفقاریان را منتشر و روانه بازار کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رمان«صنم» داستان پیوستن و جدایی چند جوان به گروهک مجاهدین(منافقین) است که در پی اتفاقاتی که رخ می‌ دهد، یکی از آنها به سرنوشت نامعلومی دچار شده و بقیه گروه به پادگان اشرف در خارج از مرزهای ایران می‌ پیوندند. در نهایت شخصیت اصلی داستان، صنم پس از اتفاقاتی که برای او رخ می ‌دهد، توسط ناصر، شخصیت دوم و موازی داستان از پادگان فرار کرده و به آلمان پناهنده می‌ شود و ادامه روند زندگی اش سمت و سویی دیگر پیدا می‌ کند.

طرح این داستان برگرفته از زندگی خانواده‌ هایی است که در جریان انقلاب درگیر این گروهک بوده‌ اند. رمان «صنم» داستان خانواده‌ ای را روایت می‌ کند که پدر خانواده به شدت انقلابی بوده، اما پسرش در جریانی کاملاً مخالف و عضو گروهک مجاهدین(منافقین) است.

این کتاب با الهام از تاریخ و انقلاب اسلامی، اندیشه و عملکرد گروهگ مجاهدین ممزوج با دست مایه‌ های داستانی، تخیل و قصه‌ پردازی، راوی برشی از حقیقت تلخی است که مردم ایران با آن درگیر بوده و همچنان نیز هستند.

نشریات، روزنامه‌ ها، عکس، وصیت‌ نامه، دست نوشته، فیلم‌های مستند و... از جمله مواردی است که نویسنده با استفاده از آنها توانسته تحقیقات خود را طی 16 ماه تکمیل کند. وی در این راه برای جمع‌ آوری اطلاعات به سراغ افرادی رفته که قبلاً در این گروهک عضو بودند، کسانی که توبه کرده و از این راه برگشته بودند؛ حاضر به مصاحبه نشدند.

رمان «صنم» در 6 فصل و از زبان شخصیت‌ های مختلف روایت می‌ شود تا تعلیق ایجاد شده در داستان، مخاطب را با خود همراه کند.

چاپ نخست این اثر در 222 صفحۀ رقعی، شمارگان 1000 نسخه و با قیمت 35000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه مندان این حوزه قرار گرفته است.

مخاطبان برای تهیه این کتاب می‌ توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

تصاویر

امتیاز شما