امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

چاپ دوم کتاب«نبات و لواشک» در انتشارات سروش

مشاهده ۵۱۹
۱۳۹۹/۰۸/۱۷- ۰۹:۵۴

انتشارات سروش چاپ دوم کتاب«نبات و لواشک» تألیف مهدی نورعلیشاهی و تصویرگری مریم اخباری را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کتاب«نبات و لواشک» مجموعه‌ ای از قصه‌ ها و داستان‌ های جدی و طنز از مهدی نورعلیشاهی است که حال و هوای کلی مجموعه و عناصر آن بیشتر واقعیت و گاهی خیال است.

رادیو دو موج، ماشین اصلاح دستی، موز و آتاری، هوشنگ دیوونه، برف... برف نو، خواب ظهر تابستان، کت و شلوار و موی آلمانی، روزهای آخر خرداد، مینی یاماها و یونولیت، گوسفند بزک کرده، عروسی مورچه‌ ها، کاکلی، نبات و لواشک و بالاخره سرداب آب‌ نبات‌ ها، همۀ قصه‌ها یا شاید خاطرات خواندنی پسر نوجوانی هستند که امروز جوانی شده است و آن روزها با آجان، مادر، رضا و مریم برادر و خواهر بزرگترش ماجراها داشتند.

قصۀ نبات و لواشک، روایت ترش و شیرینی از روزهایی است که مریم سخت مریض شده است و کمی غیرعادی، با صدای بلند گریه می‌ کند و خیال می‌ کند در حال مردن است و با همه وداع می‌ کند. مادر با نگرانی غیر از دوا و دارو، سراغ دکتر نباتی هم می‌ رود. می‌گویند دکتر نباتی نفسش حق است و با یک تکه نبات، دعا خوانده که نوجوان راوی تمام قصه‌ ها، تکه نبات را پیدا می‌ کند و می‌خورد و بعد که با شنیدن صدای مادرش متوجه می‌ شود این نبات چه نباتی بوده و چه کاری کرده، با دست‌ پاچگی سروقت قوطی نبات‌ های آشپزخانه می‌ رود و خلاصه به سختی، تکه نباتی را جایگزین می‌ کند و برای سلامتی خواهرش به نبات دعا می‌خواند.

چاپ دوم این اثر در 124 صفحۀ رقعی، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 15000 تومان از سوی انتشارات سروش در اختیار علاقه مندان به مباحث این حوزه قرار گرفت.

مخاطبان برای تهیه این کتاب می‌ توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

تصاویر

امتیاز شما