امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

چاپ دوم کتاب «تله‌ فیلم» در انتشارات سروش

مشاهده ۵۵۹
۱۳۹۹/۰۸/۱۷- ۰۹:۵۰

چاپ دوم کتاب «تله‌ فیلم» تعریف، مشخصه و کارکردها در رسانه ملی تألیف سهیلا نجم از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهم ترین نکته در تألیف کتاب «تله‌ فیلم» بیان مسئله «تشخص تلویزیونی» تله‌ فیلم است. به مثابه کانونی که ویژگی‌ های ساختاری «تله فیلم» حول آن شکل می‌ گیرد. این «تشخص» در ارتباط آسیب‌ پذیر مستقیم با اصالت خلاقه تلویزیونی از یک‌ سو و تأثیرات مداوم الگوی سینمایی از سوی دیگر ؛ که منجر به ایجاد ارتباطی پیچیده و دیگر گون با تماشگر تلویزیونی می‌شود، نه ارتباطی رادیویی، نه تئاتری و نه سینمایی است.

این کتاب درصدد آن است که ابتدا ابهام موجود در این زمینه را برطرف کند. سپس تله‌ فیلم تک‌ قسمتی را با انواع دیگر برنامه‌ های داستانی تلویزیونی (مجموعه و سریال) مقایسه کند و پس از توضیح و تشریح ماهیت تله‌ فیلم به ارائه معیارهای کاربردی و شاخصه‌ های ساختاری روشنی بخصوص در فیلم‌ نامه برای تولید و پخش این‌گونه آثار تلویزیونی که روز به روز بر اهمیت و شمار تولید آن افزوده می‌ شود، بپردازد.

چاپ دوم این اثر در 240 صفحه وزیری، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 36.000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شماره 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شماره 66415401 تماس حاصل کنند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنید.

 

تصاویر

امتیاز شما