امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی کتاب های ادبیات پایداری در رادیو قم

مشاهده ۴۲۱
۱۳۹۹/۰۸/۲۷- ۱۴:۱۵

رادیو قم با برنامه رادیویی «از من بگو» به معرفی کتاب های حوزه ادبیات دفاع مقدس، مقاومت و پایداری که به تقریظ رهبر معظم انقلاب رسیده‌ اند می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، انتشار آثار ادبی اعم از خاطره و داستان درباره حماسه هشت سال دفاع مقدس در حفظ و گسترش دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسزایی برخوردار است. رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای با در نظر داشتن این مسئله همواره در بسیاری از بیانات و پیام های خود و همچنین در یادداشت ها و تقریظات مربوط به آثار دفاع مقدس، کار در زمینه دفاع مقدس را برترین کارهای هنری و همانند جهاد در راه خدا خوانده است. این مسئله سبب شد رادیو قم با برنامه «ازمن بگو» به معرفی کتاب های حوزه ادبیات پایداری تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری بپردازد.

در این برنامه با خوانش بخش‌ هایی از کتاب، گفت و گو با نویسنده و خالق اثر و بخش نمایشی برگرفته از متن کتاب به معرفی آثار ادبیات دفاع مقدس پرداخته می‌ شود. برنامه رادیویی «از من بگو» به تهیه کنندگی و نویسندگی منیره ماشااللهی و گویندگی محبوبه فرهادی سه شنبه‌ ها ساعت 19:30 از رادیو قم روی آنتن می‌ رود.

امتیاز شما