امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تغییر جدول پخش رادیو نمایش در ماه آذر با آغاز محدودیت های کرونایی

مشاهده ۴۲۷
۱۳۹۹/۰۸/۲۸- ۱۰:۵۷

جدول پخش رادیو نمایش همزمان با آغاز محدودیت های کرونایی، با هدف روحیه بخشی و ایجاد فضای مفرح و متناسب با قرنطینه خانگی از اول آذر ماه به مدت 2 هفته تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه نمایشی طنز «به شرط زندگی» ساعت 9 صبح، برنامه زنده«گیومه» از ساعت 10 تا 11 و نمایش رادیویی«قاب زندگی» نیز ساعت 7 صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

رادیو نمایش همچنین با هدف فراهم کردن اوقاتی مفرح برای شنوندگان، 6 مجموعه نمایشی کوتاه را از اول آذر برای پخش در فواصل زمانی برنامه‌ در نظر گرفته است.

مجموعه نمایشی«همسایه‌ها» با موضوع رفتارها و تعهدات اجتماعی همسایگان در یک مجموعه آپارتمانی روی آنتن می رود. نمایش «با شهر» با موضوع اخلاق شهروندی ساعت 5:45 و 17:20، نمایش «ماجراهای کروناتیک» در خصوص کرونا و رفتارهای اجتماعی مردم در قبال آن ساعت 8:45 و 15:20 و «ماجراهای آقای تلنگری» با رویکرد استفاده درست از زبان فارسی در گفتار روزانه ساعت 11:30 برای شنوندگان پخش می‌شود.

نمایش های«مصائب یک زن خانه‌دار» با موضوع دغدغه‌ های روزمره یک زن خانه‌ دار ساعت 20 و «کلینیک شماره 39» با محور یک کلینیک که منشی آن از کرونا می‌ترسد، ساعت 23:30 به سمع شما می رسد.

 علاوه بر مجموعه‌ های ذکر شده، رادیو نمایش تولید قطعات کوتاه 3 تا 5 دقیقه ای را، با امکان پخش از کلیه شبکه‌ های رادیویی در فواصل برنامه‌ ها به صورت مکرر برعهده دارد. این قطعات کوتاه شامل بیانات مقام معظم رهبری(مدظله) در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و همدلی در دوران شیوع کرونا، سلامت روان با تکیه بر آرامش بخشی در دوره کرونا، گفت و گو با پزشکان و متخصصان در خصوص مراقبت‌ های پزشکی در دوران کرونا،  توصیه ‌‎های بهداشتی و همچنین تلاوت آیات قرآنی با مضامین آرامش بخش و تکیه بر رحمت الهی می‌شود.

همچنین رادیو نمایش ساعت 4:30 ،15:30 و 22، نمایش‌ های طنز را در جدول پخش خود گنجانده است.

گفتنی است آیتم‌ های نمایشی اطلاع‌ رسانی در برنامه«به شرط زندگی»، ارتباط با مسئولین فرهنگی و هنری در خصوص تمهیدات و اقدامات در دوره کرونا در برنامه «گیومه»، تعامل با مردم و بخش ویژه رفتار با کودکان در دوره کرونا در برنامه «استودیو هشت» و ... نیز به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

امتیاز شما