امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

هفته بسیج در شبکه استانی خلیج فارس

مشاهده ۳۸۰
۱۳۹۹/۰۹/۰۱- ۰۸:۰۴

صداوسیمای مرکز خلیج فارس به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ویژه برنامه‌ هایی را تولید و تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  ویژه برنامه رادیویی «مدرسه عشق» با ساختار ترکیبی در 7 قسمت 30 دقیقه ای به تهیه کنندگی سید جلیل هاشمی ساعت 16:30 در طول هفته بسیج از رادیو خلیج فارس پخش می‌ شود. این ویژه برنامه به معرفی قرارگاه‌های بسیج استان می‌ پردازد.

مسابقه «چهل خوان» با محتوا و محور بسیج و با هدف دادن اطلاعاتی آموزشی به مخاطبان در یک قسمت به تهیه کنندگی  عباس ایرانمنش از صدای خلیج فارس پخش می‌ شود.

برنامه «مردم و مسئولان» به تهیه کنندگی منیژه فدایی در پنجمین روز از هفته بزرگداشت بسیج ساعت 12:45، با حضور فرماندهای بسیج و گفت و گو درخصوص عملکرد بسیج استان در موضوعات مختلف، تقدیم شنوندگان رادیو خلیج فارس خواهد شد.

برنامه عصرگاهی «پسین هرمزگان» به تهیه کنندگی امیرارسلان خوبیاری در این هفته هر روز ساعت 18 به مدت یک ساعت به انعکاس نمایشگاه هفته بسیج از محل مسجد جامع شهر بندرعباس می‌ پردازد و موضوعات این برنامه هم با محوریت بسیج تقدیم شنوندگان می‌ شود.

به مناسبت آغاز هفته بسیج مسابقه عکاسی در رادیو نمای خلیج فارس با موضوع طرح تحول محلات، مواسات و همدلی  برگزار می‌شود و به 10 نفر از برگزیدگان بهترین عکس های ارسالی جایزه تعلق می‌ گیرد.

سیمای استانی خلیج فارس هم برنامه«مدرسه  عشق» را به تهیه کنندگی عبدالمهدی ذوالفقار پور درهفته بسیج تقدیم مخاطبان خواهد کرد. این ویژه برنامه در 7 قسمت 35 دقیقه ای به صورت میزگرد از محل مسجد جامع بندرعباس  روی آنتن می رود. در این برنامه از فرماندهان نواحی بسیج شهرستان‌ ها به عنوان مهمان دعوت می‌ شود و در خصوص طرح تحول محلات در قرار گاه‌ های هر شهرستان بحث  می‌ شود. در «مدرسه  عشق» از بیانان رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج و فعالیت های این نهاد در هر شهرستان و سرودها و نماهنگ بسیج استفاده می‌ شود.

امتیاز شما