امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

فداکاری بسیجیان هشت سال دفاع مقدس در قاب تصویر شبکه استانی ایلام

مشاهده ۴۰۴
۱۳۹۹/۰۹/۰۱- ۰۹:۰۸

صدا وسیمای مرکز ایلام با تدارک ویژه برنامه‌ های مختلف، خاطره رشادت و فداکاری بسیجیان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رسانه استانی مرکز ایلام با هدف پاسداشت مجاهدت های بسیج مستضعفین و تبیین و تشریح خدمات بسیجیان جان بر کف، ویژه برنامه‌ های متنوعی را در هفته بسیج، روی آنتن می‌ برد.

«مدرسه عشق» در هفت قسمت 50 دقیقه ای به صورت زنده، ویژه برنامه‌ های «کوچه باغ»، برنامه «سیب» ویژه پزشکان بسیجی در دوران کرونا و برنامه کودک از جمله برنامه‌های است که همزمان با گرامیداشت هفته بسیج از سیمای مرکز ایلام روی آنتن می رود.

معاونت صدای مرکز نیز با برنامه‌ هایی همچون ویژه برنامه روزانه و 60 دقیقه ای «لشکر عشق»، نمایش رادیویی، 6 مستند ویژه هفته بسیج، 6 برنامه روایت راوی، 12 نوبت پخش برنامه «چراغ راه» و برنامه‌های روتین با پرداخت ویژه هفته بسیج، مخاطبان رادیو ایلام را با حال و هوای هفته بسیج همراه می‌ کند.

معاونت خبر مرکز ایلام نیز با تولید و پخش گزارش های خبری، تولیدی و مکتوب با موضوع فداکاری و جانفشانی بسیجیان، گفت و گوی ویژه خبری، پوشش برنامه‌ های هفته بسیج در 11 شهرستان مختلف استان، بارگذاری عکس و پوستر در اینستاگرام، سروش و سایت خبرگزاری مرکز به استقبال گرامیداشت هفته بسیج می روند.

تهیه و توزیع ویدئو کلیپ با موضوع جانفشانی و ایثار بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس، روز شمار هفته بسیج، موشن گرافی، استوری موشن و استوری پوستر از جمله برنامه‌ های معاونت فضای مجازی رسانه استانی در گرامیداشت هفته بسیج به شمار می آیند.

 

امتیاز شما