امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو ورزش گزارش بازی «پرسپولیس-نفت مسجدسلیمان» را زنده پخش می کند

مشاهده ۲۶۴
۱۳۹۹/۰۹/۰۵- ۱۲:۵۹

گزارش مسابقه پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان، پنجشنبه ۶ آذر به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته سوم رقابت‌ های لیگ بیستم، ساعت ۱۶ پنجشنبه ۶ آذر مقابل هم صف آرایی می‌کنند. پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان تاکنون ۶ بار در لیگ‌ برتر به مصاف هم رفته‌ اند.
در بازی برگشت فصل گذشته دو تیم در شهر مسجدسلیمان ۲ گل سرخپوشان روی پاس‌ های مهدی شیری و سیامک نعمتی به ثمر رسید.
پرسپولیسی‌ها از ۲ بازی نخست خود در لیگ بیستم مقابل تیم‌ های سایپا و نفت آبادان، ۴ امتیاز کسب کرده‌ اند. یک گل زده و گلی هم دریافت نکرده‌ اند. در آن سوی میدان شاگردان مجتبی حسینی در تیم نفت، از دو دیدار گذشته‌ شان مقابل تیم‌ های تراکتور با کسب ۲ تساوی، ۲ امتیاز به دست آورده‌اند؛ یک گل زده و یک گل هم دریافت کردند.
تقابل جذاب هفته سوم مجتبی حسینی در حالی به عنوان سرمربی با نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی قرار می‌ گیرد که سال‌ ها به عنوان مربی کنار سرمربی فعلی سرخپوشان حضور داشت.
در لیگ دوازدهم و در زمان حضور گل‌ محمدی روی نیمکت پرسپولیس و بعد از آن نیز در ذوب‌ آهن و تراکتور، مجتبی حسینی همواره کنار یحیی گل‌ محمدی حاضر بود. با این حساب تقابل ۲ سرمربی و تفکراتشان در این دیدار می‌ تواند بر جذابیت‌ های این بازی اضافه کند.
شما می توانید از طریق رادیو ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز شنونده پخش زنده گزارش مسابقه پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان به تهیه کنندگی یوسف فرجی و با گزارشگری اکبر ارمنده باشید.

امتیاز شما