امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاه «خط شکن» شبکه سهند به هشت سال دفاع مقدس

مشاهده ۶۵۰
۱۳۹۹/۱۰/۰۳- ۱۳:۲۲

مجله تلویزیونی «خط شکن» از نو به هشت سال دفاع جانانه مردم ایران در مقابل تجاوزگری‌ های دشمن بعثی و ابرقدرتهای زمان می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مرتضی مقدس برنامه «خط شکن» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ملت شهیدپرور ایران تهیه می‌ کند.  این برنامه با دعوت از رزمندگان، جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس سعی می‌کند ناگفته‌ ها و حوادث کمتر دیده شده هشت سال مقاومت و فداکاری آحاد ملت ایران در جبهه‌ های حق علیه باطل را بیش از پیش برای مخاطبانش عیان سازد.  

سال های خون و مقاومت،  ادبیات حوزه دفاع مقدس، معرفی کتاب های چاپ و نشر شده در این حوزه، بررسی شعر و هنرهای مرتبط با دفاع مقدس از بخش های این برنامه است.
پخش گزارش از برگزاری پویش ها و جهادهای مردمی‌ با توجه به نیازهای کشور در رویدادها و شرایط مختلف با الگوگیری از روحیه جهادی رزمندگان دهه شصت یکی دیگر از آیتم های جذاب این برنامه به شمار می آید.

مرتضی مقدس تهیه کننده، محمد ندیمی‌کارگردان، مهدی لطفی دستیار تهیه کننده و ابوالحسنی صدابردار ا، محمد عظیمی و افسانه کمال کاظمی مجریان و وطن خواه، حسین پور و پورفرج تصویربرداران این برنامه هستند.

این برنامه در چهل قسمت تهیه شده و هر جمعه بعد از بخش خبری 19:30  به مدت 60 دقیقه پخش می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما