امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«جان ایران» روی آنتن شبکه سهند

مشاهده ۴۰۴
۱۳۹۹/۱۰/۱۳- ۱۲:۵۶

برنامه تلویزیونی «جان ایران» به مناسبت بزرگداشت یاد و نام شهید سردار قاسم سلیمانی در پنج قسمت از شبکه سهند، روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «جان ایران» با همکاری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به سفارش صداوسیمای این مرکز تهیه شده است.
در این برنامه ترکیبی، میهمانان مختلفی از فرماندهان و سرداران سپاه عاشورا، رزمندگان جبهه مقاومت، مدافعان حرم و همرزمان شهید سلیمانی، خانواده‌ های شهدای مدافع حرم، عکاسان، شعرا و هنرمندانی که آثار مرتبط با این شهید بزرگوار و قهرمان ملی و جهانی دارند و ... به برنامه دعوت و مخاطبان و دوستداران سردار رشید اسلام از زوایای مختلفی با شخصیت و جایگاه ویژه ایشان در جبهه‌ های نبرد داخلی و خارجی و به ویژه در نبرد با نیروهای تروریستی داعش آشنا می‌ شوند.
همچنین در این برنامه کلیپ، تصاویر آرشیوی از حضور سردار سلیمانی در جبهه‌ های سوریه و عراق، حضور ایشان در مناطق مختلف کشور در حوادث طبیعی و همراهی گرم و صمیمیشان با مردم و نیز روایت ها، دلنوشته‌ ها و سروده‌ های مردم در شهادت سردار دل ها و توصیف حس و حالشان از شنیدن خبر شهادت ایشان با صدا و تصویر خودشان تقدیم بینندگان شبکه سهند می‌ شود.
«جان ایران» در پنج قسمت تهیه شده است و هر شب به مدت 40 دقیقه از ساعت 22، از قاب دوربین‌ های شبکه سهند روی آنتن می رود.
در این برنامه حسین وحید رضایی­ نیا تهیه کننده و امیر اسرافیلی کارگردان است.

امتیاز شما