امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه های صدا و سیمای سمنان برای شهادت حضرت فاطمه(س)

مشاهده ۳۳۲
۱۳۹۹/۱۰/۲۲- ۱۳:۳۵

صدا و سیمای مرکز سمنان با تدارک ویژه برنامه‌ هایی به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، با مردم عزادار استان همراه می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«با رادیو کنار هم» به تهیه کنندگی سودابه ذوالفقار خانی، جواد فردمنش و احترام امیدیان، در شب شهادت حضرت فاطمه(س) از ساعت 18 تا 20 و در صبح روز شهادت از ساعت 9:30 تا 11 و نوبت عصرگاهی از ساعت 18تا 20 از رادیو سمنان روی آنتن می رود. نگاهی به سیره عملی و اخلاقی آن بانوی بزرگوار، کارشناس، گزارش و ... از بخش های برنامه است.

همچنین ویژه برنامه رادیویی«بانوی نور» به تهیه کنندگی سودابه ذوالفقار خانی، 28 دی از ساعت 9 تا 9:30 شنوندگان را همراه می‌کند.

سیمای مرکز سمنان هم با ویژه برنامه«در سوگ خورشید» به تهیه کنندگی کورش جلالی، 27 دی از ساعت 21 به مدت 50 دقیقه، با حضور کارشناسان مذهبی به سیره عملی و اخلاقی حضرت فاطمه(س) می‌پردازد.

گفتنی است معاونت فضای مجازی مرکز سمنان، چند مستند گزارشی مردمی‌ شهید گمنام، نماهنگ ویژه، استوری اینستاگرامی، پادکست، پوستر، اینفوگرافیک، عکس نوشت و استفاده از آرشیو برترین مداحی‌ های ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را برای این ایام در نظرگرفته است.

 

 

 

 

 

  

امتیاز شما