امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تعهدات نقض شده در چهار سال زمامداری ترامپ از نگاه پرس تی وی

مشاهده ۲۵۸
۱۳۹۹/۱۰/۲۲- ۱۴:۱۹

برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی، تعهدات نقض شده از سوی آمریکایی‌ها و خروج آنها از برجام را به بحث می گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی ضمن اشاره به لزوم جبران ضررهای ناشی از خروج آمریکا از برجام برای بازگشت مجدد این کشور به این معاهده بخشی این ضررها در حوزه‌های نفت و گاز، هواپیمایی، دارو و ... را بررسی می‌کند.
در این برنامه با نگاهی به عدم تمایل ایران به گفت و گوی اضافی حول برجام و مخالفت با هرگونه شرط اضافی در این زمینه، نقد و تبادل نظر درخصوص سابقه طولانی چالش ها میان ایران و آمریکا به دلیل عدم تحمل ایران مستقل از سوی آمریکا، حرام اعلام شدن مذاکره با آمریکا از سوی مقام معظم رهبری و پافشاری ایران بر آرمان‌ های انقلاب اسلامی‌پس از 4 دهه صورت می‌ گیرد.
این برنامه ضمن پخش قسمت هایی از سخنان مقام معظم رهبری درخصوص روابط ایران و آمریکا به گفت و گو با کارشناسانی همچون حسین‌هانی زاده تحلیلگر سیاسی، اسفندیار خدایی تحلیلگر مسائل آمریکا و ابوالفضل عمویی سخنگوی کمییسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌پردازد.
«ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی و اجرای لیلا فرامرزی ساعت 00:05 بامداد چهارشنبه 24 دی، از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 5، 12 و 16 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 7 و 19 و جمعه ساعت 16 روی آنتن می رود.

امتیاز شما