امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«افطارلیق» ویژه برنامه افظار شبکه سهند

مشاهده ۷۰۹
۱۴۰۰/۰۱/۲۸- ۱۴:۳۳

بیننده‌های شبکه سهند هر غروب با برنامه تلویزیونی «افطارلیق» به استقبال لحظات معنوی اذان و افطاری می روند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،، برنامه «افطارلیق» شبکه سهند امسال هم در ساعات سرشار از معنویت و نورانیت ماه رمضان بادعوت از کارشناسان حوزه به برخی از احکام روزه داری بپردازد. بحث های پزشکی مرتبط با روزه و روزه دار ، پخش گزارش های مردمی‌با موضوعات مختلف، تهیه گزارش از کمک های مومنانه مردم خداشناس استان در ماه مبارک، پخش ادعیه و مناجات های روز، اذان از بخش های دیگر این برنامه است. در این برنامه همچنین مسابقه قرآنی مشتمل بر سه بخش حفظ،  قرائت تنغیمی ، قرائت تقلیدی را میان قاریان جوان و نوجوان استانی برگزار می‌شود.
گفتنی است تلاوتهای هرکدام از شرکت کننده‌های مسابقه قرآنی هم توسط داوران حاضر در برنامه و هم توسط بیننده‌های حاضر در منزل قضاوت می‌شود. در آخرین روز ماه رمضان از برگزیدگان هر رشته قدردانی می‌شود.
علاوه براین، بررسی ویژگی‌های خانواده موفق یکی دیگر از آیتم های این برنامه است که باحضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان بیان می‌شود. در این مباحث اخلاقی مشکلات زندگی‌های عصر کنونی و راه‌های حل و رفع آنها با کمک روایت ها و ارشادات دینی و همچنین بهره گیری از نظرات علمی این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
برماکه «افطارلیق»در 29 قسمت 80 دقیقه ای هر غروب از ساعت 19:30 میهمان خانه‌های مردم می‌شود .



تصاویر

امتیاز شما